Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHlaváčková, Hana
dc.contributor.authorPerglová, Dominika
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:06Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:06Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41804
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je zkoumat dodavatelsko-odběratelské vztahy ve vybrané účetní společnosti, vyhodnotit použití dvou subsystémů z hlediska podnikového informačního systému vybrané společnosti kvůli tvorbě a udržování užitečných vztahů se zákazníky a dodavateli. Práce se zaměřuje na základní pojmy, kam patří pohledávky, závazky, dodavatelé, zákazníci. Zabývá se problémy, které můžou v účetnictví nastat, jsou to například nedobytné pohledávky. Práce také popisuje dva podnikové informační systémy, subsystémy: pro řízení vztahů se zákazníky a pro práci s dodavatelským řetězcem. Konkrétně je charakterizován vybraný podnik a informační systém, který podnik využívá a jsou zhodnoceny jeho výhody a nevýhody. Snahou je navrhnout možná zlepšení pro zpracování dat v oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů, aby tak podnik mohl dosahovat vyšší konkurenceschopnosti.cze
dc.format57
dc.format57
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdodavatelsko-odběratelské vztahycze
dc.subjectpodnikový informační systémcze
dc.subjectpohledávkycze
dc.subjectzávazkycze
dc.subjectsupplier-customer relationshipseng
dc.subjectenterprise information systemeng
dc.subjectclaimseng
dc.subjectliabilitieseng
dc.titleŘešení dodavatelsko-odběratelských vztahů v podnikovém informačním systémucze
dc.title.alternativeSolution of Supplier-Customer Relationships in the Company Information Systemeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53299
dc.description.abstract-translatedThe aim of bachelor thesis is to research supplier-customer relationships in the selected accounting company, evaluate using of two subsystems in terms of enterprise information system of a selected company due to creation and maintaining useful relationships with customers and suppliers. The thesis is focused on the basic terms, which include claims, liabilities, suppliers and customers. It deals with problems that might occur in accounting, such as bad debts. The thesis also describes two enterprise information systems, subsystems: CRM-Customer Relationship Management, SCM-Supply Chain Management. Specifically, the selected company and the information system that the company uses are characterized and its advantages and disadvantages are evaluated. The aim is to suggest possible improvements for data processing in the area of supplier-customer relationships, so that the company can achieve greater competitiveness.eng
dc.date.accepted2020-07-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam