Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněček, Drahoš
dc.contributor.authorTachecí, Tomáš
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:18Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:18Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41830
dc.description.abstractTato bakalářská práce poskytuje základní přehled o problematice robotizace a automatizace služeb v souvislosti s iniciativou Průmysl 4.0 a seznamuje čtenáře se základními automatizačními a robotizačními technologiemi, které jsou v současnosti na trhu dostupné. Zároveň uvádí do souvislostí technologie v terciálním sektoru ekonomiky, které analyzuje a blíže zkoumá u vybraných maloobchodních řetězců s potravinářským i nepotravinářským zbožím (Terno České Budějovice a Globus České Budějovice). Cílem práce je analyzovat strukturu zákazníků v těchto prodejnách a zjistit důvody pro zvolený způsob odbavení v pokladní zóně. Tato práce též seznamuje čtenáře s procesy, které v organizacích probíhají, a to na základě rozhovorů provedeného s manažery obou prodejen. Získané poznatky jsou použity k návrhu vhodných opatření, jež mohou firmy dále rozvinout a implementovat do reálného provozu.cze
dc.format64 s. (92 465 znaků)
dc.format64 s. (92 465 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectModerní technologiecze
dc.subjectMaloobchodcze
dc.subjectPrůmysl 4.0cze
dc.subjectDigitalizacecze
dc.subjectAutomatizacecze
dc.subjectSmart technologiecze
dc.subjectModern technologieseng
dc.subjectRetaileng
dc.subjectIndustry 4.0eng
dc.subjectDigitalizationeng
dc.subjectAutomationeng
dc.subjectSmart technologieseng
dc.titleNové technologie v odvětví služebcze
dc.title.alternativeApplication of new technologies in service sectoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56734
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis provides a basic summary of services automation regarding the initiative Industry 4.0 and apprises the reader with an insight on currently available automation and digitalization technologies. The technologies are analyzed and brought into connection with the tertiary sector of the economy. The research was done on selected retail chains with consumer goods (Terno, Globus). This thesis aims to analyze the customer structure, outline the various types of cash zone check out and interview customers about their chosen behaviour in the cash zone in selected retail chains. This thesis informs the reader about the organization's ongoing processes based on interviews made with the managers of both previously mentioned retail chains. The proposal of suitable measures is presented according to the data obtained in the research. Selected organizations can further develop and implement these measures within their establishment.eng
dc.date.accepted2020-06-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam