Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrabáková, Kamila
dc.contributor.authorRumlerová, Jana
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:24Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:24Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41843
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je poskytnout lidem více informací o širokém konceptu rodinného podnikání. Tyto podniky většinou nejsou příliš velké a mají malé pole působnosti, takže povědomí občanů o nich není dostačující. Průzkum byl proveden prostřednictvím dotazníků, jež byly zodpovězeny zákazníky rodinné firmy. Další důležitou součástí práce je analýza, jenž je zaměřena na Levandulovou farmu nacházející se na jižní Moravě. Nejdůležitějším cílem této práce je vytvoření návrhu na zlepšení konkurenční pozice a servisu zákazníkům na základě vyhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí vybraného podniku.cze
dc.format62 s.
dc.format62 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectLevandulová farmacze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectpovědomí lidí o podnicíchcze
dc.subjectLavender farmeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectpublic awareness of companieseng
dc.titleNávrat k tradici rodinných podnikůcze
dc.title.alternativeA Return to the Family Business Traditioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56832
dc.description.abstract-translatedThe mainstay of this thesis is to give people more information about widespread concept of family business. They are not usually big companies and operate in a small area to the public awareness of their activities is quite insufficient. The survey is lent through the questionnaire completed by customers of such a company. Another important part of the work is an analysis, which was focused on the lavender farm in southern of the Moravia. The most important goal of this part of the thesis is to develop a proposal for improving the competitive position and provide services to visitors based on the evaluation of the external and internal environment of the selected company.eng
dc.date.accepted2020-07-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam