Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorMixan, Radek
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:28Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:28Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41851
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postavením privátních značek v obchodním řetězci Lidl. V praktické části práce je realizován marketingový výzkum. Z dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci řetězce vnímají privátní značky. Práce popisuje, jaké jsou hlavní důvody spotřebitelů k nákupu výrobků pod privátní značkou, jak hodnotí jejich kvalitu a jak je srovnávají s výrobky klasických značek. Bylo také zjištěno, které privátní značky řetězce jsou zákazníky nejvíce preferované. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření byla navržena doporučení pro další rozvoj privátních značek v řetězci Lidl.cze
dc.format52 s. (75 804 znaků)
dc.format52 s. (75 804 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrivátní značkacze
dc.subjectZnačkacze
dc.subjectSpotřebitelcze
dc.subjectMarketingový výzkumcze
dc.subjectObchodní řetězeccze
dc.subjectPrivate labeleng
dc.subjectBrandeng
dc.subjectConsumereng
dc.subjectMarketing researcheng
dc.subjectRetail chaineng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56893
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the position of private labels in the retail chain Lidl. The marketing research is implemented in the practical part of thesis. The questionnaire survey found out how the chain's customers perceive private labels. The thesis describes the main reasons for consumers to buy products under a private label, how they evaluate their quality and how they compare them with products of traditional brands. It was also found out which private label of the chain are most preference by customers. Based on the information obtained from the questionnaire survey, recommendations were proposed for the further development of private labels in the Lidl chain.eng
dc.date.accepted2020-07-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam