Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorSkopec, Dominik
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:30Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:30Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41854
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Význam a využití PR pro vybranou společnost" je analýza významu public relations a jejich využití ve společnosti ABC Strojírenství. V této práci budou vysvětleny pojmy související s public relations. Tato práce také popisuje historický vývoj public relations, marketingovou komunikaci a komunikační kanály, které jsou v ní používané. Praktická část podává informace o společnosti ABC Strojírenství a její historii. V závěrečné části bude zhodnoceno fungování PR v organizaci ABC Strojírenství. Nakonec budou navrženy některé návrhy na zlepšení tohoto nástroje marketingu.cze
dc.format63
dc.format63
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnástroje PRcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectPR toolseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titleVýznam a využití PR pro vybranou společnostcze
dc.title.alternativeThe Importance and Use of PR in an Organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56905
dc.description.abstract-translatedThe subject of bachelor thesis "The Importance and Use of PR in an Organization" is analysis the importance of public relations and how much PR is used in company ABC Strojírenství. In this thesis the terms related to public relations will be explained. This thesis also describes the historical development of this article, marketing communication and communication channels used in marketing communication. In practical part of thesis information about the company and company's historical development will be obtained. In the final part the functioning of PR in the organization ABC Strojírenství will be evaluated. Finally, some suggestions to improve this tool of marketing will be proposed.eng
dc.date.accepted2020-06-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam