Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorRemiáš, Martin
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:42Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:42Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41874
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje úroveň implementace moderních technologií ve službách cestovního ruchu. V českém podnikatelském prostředí se provádí průzkum trhu, který odhaluje současné využití vybraných technologií a následně je porovnáván s moderními trendy ve službách cestovního ruchu v západních zemích, kde jsou tyto technologie mnohem častější. Tato studie se zaměřuje především na čtyři technologie, které byly vybrány na základě studia odborné literatury, návštěvy konferencí odborníků z oblasti cestovního ruchu a také studia cestovního ruchu na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity. Šetřenými technologiemi jsou biometrická technologie, virtuální realita, umělá inteligence a mobilní aplikace hotelů. Průzkum odhalil potenciál pro zlepšení, a tedy zvýšení výskytu těchto technologií v českých hotelích. Tento dokument také poskytuje odhad nákladů na přijetí dvou z těchto technologií. Podmínkou účasti v průzkumu je alespoň čtyřhvězdičková luxusní úroveň.cze
dc.format56
dc.format56
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: průzkum trhucze
dc.subjecthotelcze
dc.subjecttechnologiecze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectKey words: market researcheng
dc.subjecthoteleng
dc.subjecttechnologieseng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjecttourismeng
dc.titleModerní technologie ve službách cestovního ruchucze
dc.title.alternativeModern Technology in tourism serviceseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56996
dc.description.abstract-translatedThis bachelor paper analyses the level of implementation of modern technologies in tourism. A market research is performed within the Czech business environment revealing the current usage of selected technological advancements and consecutively contrasted with a model of modern tourism services trending in Western countries where these technologies are much more prevalent. This study focuses mainly on four technologies, which are selected on the basis of the study of professional literature, visits of conference experts in the field of tourism and the study of tourism at the Faculty of Economics of the University of South Bohemia. The technologies investigated are biometric technology, virtual reality, artificial intelligence and mobile hotel applications. The survey reveals potential for major improvement according to sourced case studies performed by foreign institutions. This paper also provides costs estimate for adoption of these technologies. Condition for participation in the survey is at least a four-star luxury level.eng
dc.date.accepted2020-07-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam