Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorŘeřábek, Tomáš
dc.date.accessioned2021-11-22T12:16:29Z
dc.date.available2021-11-22T12:16:29Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4188
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z pohledu přínosu pro firmu a také je určeno jejich možné pořadí v konkrétních situacích, ve kterých by se podnik mohl nacházet.cze
dc.format50 s., 5 s. obr. příloh
dc.format50 s., 5 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingové plánovánícze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectmarketingové metodycze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPorterův modelcze
dc.subjectABC analýzacze
dc.subjectmarketing planningeng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.subjectmarketing methodseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPorter's modeleng
dc.subjectABC analysiseng
dc.titleMarketingové metody v praxicze
dc.title.alternativeMarketing methods in practiseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11834
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on chosen marketing methods used in this discipline. In the thesis are used these analyses - SWOT analysis, Porter's model and ABC analysis. In literature survey is specified issue of marketing planning, situational analysis and especially issue of chosen marketing methods. In the following section are these analyses applied to the selected firm. Then they are evaluated from the view of concrete benefit for the company and also there is determined possible order in concrete situations in which the firm could be found.eng
dc.date.accepted2009-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam