Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVocetková, Klára
dc.contributor.authorHrbová, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:57Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:57Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41892
dc.description.abstractSprávné životní pojištění zaručuje nejen pojistnou ochranu, ale i úsporu peněz. V důsledku nesčetného množství produktů životního pojištění na tuzemském trhu mohou mít zájemci potíže s orientací a informacemi. Bakalářská práce mapuje situaci životního pojištění na českém trhu. Cílem bakalářské práce je provést komparaci nabídek životního pojištění vybraných finančních institucí na tuzemském trhu a určit, který produkt je pro daného klienta vhodný. V praktické části jsou použity následující metody: řízený rozhovor, metoda bodovací, metoda pořadí, metoda váženého součtu (metoda WSA). Závěr práce obsahuje pořadí produktů životního pojištění pro jednotlivé klienty.cze
dc.format74
dc.format74
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpojištěnícze
dc.subjectživotní pojištěnícze
dc.subjectpojistné plněnícze
dc.subjectvícekriteriální hodnocení variantcze
dc.subjectoptimální variantacze
dc.subjectinsuranceeng
dc.subjectlife insuranceeng
dc.subjectinsured riskseng
dc.subjectInsurance benefitseng
dc.subjectmultiple-criteria decision makingeng
dc.subjectoptimal varianteng
dc.titleKomparace životního pojištění u vybraných peněžních ústavů na českém trhucze
dc.title.alternativeLife Insurance Comparison of Financial Institutions on the Czech Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57395
dc.description.abstract-translatedProper life insurance guarantees not only insurance protection, but also money savings. Due to many products of life insurance on the domestic market, clients may have difficulty with orientation and information. The bachelor thesis surveys the situation with the current offering of life insurance on the Czech market. The aim of the bachelor thesis is to compare the life insurance offers of selected financial institutions in the domestic market and determine which product is the optimal solution for clients. In the practical part, the following methods are used: guided interview, scoring method, ranking method, the weighted sum method (WSA method). The conclusion contains the order of life insurance products for individual clients.eng
dc.date.accepted2020-06-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFinanční a pojistná matematikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná matematikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam