Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorKubalová, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:14Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:14Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41913
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje, konkrétně turistické oblasti Krumlovsko. Práce řeší vnímání kvality a kvantity primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v této turistické oblasti z hlediska poptávky. Dále definuje služby, které je nutné vylepšit, aby uspokojily větší množství návštěvníků turistické oblasti Krumlovsko. Jako hlavní zdroj primárních dat byl použit kvantitativní výzkum ve formě osobního dotazování. Dotazování probíhalo během letní sezóny v roce 2019 v dané turistické oblasti. V rámci dotazníkového šetření návštěvníci hodnotili faktory vztahující se k destinaci, od památek, kulturních akcí, infrastrukturu až po ubytování. Na základě výsledků kvantitativního výzkumu byla navržena konkrétní opatření, která by mohla přispět ke zvýšení spokojenosti návštěvníků v turistické oblasti Krumlovsko.cze
dc.format88 s. (110 824 znaků)
dc.format88 s. (110 824 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnávštěvnícicze
dc.subjectspokojenost návštěvníkůcze
dc.subjectturistická oblast Krumlovskocze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectvisitorseng
dc.subjectsatisfaction of visitorseng
dc.subjectKrumlovsko tourist areaeng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.titleSpokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Krumlovsko)cze
dc.title.alternativeVisitors' Satisfaction in South Bohemia (Krumlov Tourist Area)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57631
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis identifies the factors influencing the level of satisfaction of visitors of South Bohemia. Specifically, this work is focused on factors that affect visitors during their stay in the Krumlovsko tourist area. It solves the quality and quantity of a primary and secondary supply in this tourist region in terms of demand. The work tries to define the provided services which need to be improved to satisfy a wider range of visitors to the Krumlovsko area. A questionnaire survey was used as the main source of visitors' opinions of satisfaction. The survey was carried out during the summer season of 2019 in the region of Krumlovsko. In the questionnaire visitors evaluated the aspects related to the destination from cultural and natural sights to infrastructure and accommodation. The outcome of this work is to introduce certain measures to improve the satisfaction of the parties involved in the tourist industry in the Krumlovsko region.eng
dc.date.accepted2020-06-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam