Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorVeselá, Aneta
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:27Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:27Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41926
dc.description.abstractTato práce se zabývá praktickým využitím marketingu ve vybrané české společnosti. Hlavním cílem práce je získat přehled o marketingových aktivitách podniku. Výzkum byl proveden v prodejně s módními doplňky, kde autorka pracuje. Metody použité pro výzkum jsou řízený strukturovaný rozhovor s vedoucí prodejní jednotky a dotazník, který vyplnili majitelé podniku. Hlavním předmětem výzkumu je získat odpovědi na tyto otázky: jak je marketing realizován, jak velký význam marketingu připisují vlastníci podniku a jak jsou uspokojovány potřeby zákazníků. Teoretické znalosti z literatury jsou porovnány s výsledky rozhovoru a dotazníku. Očekávaným výstupem je analýza marketingových aktivit ve vybrané české společnosti. Na základě těchto zjištění autorka navrhne doporučení.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpřání a potřeby zákazníkůcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmarketingové aktivitycze
dc.subjectmarketingový procescze
dc.subjectcustomer's needs and wantseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketing activitieseng
dc.subjectmarketing processeng
dc.titlePraktické využití marketingu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativePractical use of marketing in a selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57925
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the practical use of marketing in a selected Czech company. The main aim of the thesis is to get an overview of its marketing activities. Research is carried out in a shop with fashion accessories where the author works. The main methods of research are an interview with the store manager and questionnaire. The subject matter of the research is: how marketing is realized, how much importance to marketing is attributed by business owners, how the needs of customers are met. Theoretical knowledge from the literature is compared with the results from interview and questionnaire. Two years of the author's work experience are applied in the thesis. The expected output is the analysis of marketing activities in the selected Czech company. Based on the findings, the author proposes recommendations.eng
dc.date.accepted2020-06-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam