Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPech, Martin
dc.contributor.authorKalčíková, Martina
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:29Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:29Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41928
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit na základě metodiky strategie modrých oceánů současnou pozici vybrané firmy XY a navrhnout doporučení pro budoucí strategii. Současné situace firmy XY byla zhodnocená pomocí finanční analýzy podniku, Business modelu, analýzy konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), analýzy vnějšího okolí firmy (PESTE analýza), mapy užitku zákazníka a analýzy zákaznických preferencí, jejíž výsledky byly graficky znázorněny pomocí hodnotových křivek. Dále byla provedená SWOT analýza, která zjistila silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. S využitím silných stránek a příležitostí byly generovány alternativy pro budoucí strategii firmy XY a ty byly následně zhodnoceny pomocí metody WSA. Na základě zvolené alternativy byl vytvořen nový Business model, který popisuje přínosy a omezení pro firmu XY. V závěru práce jsou popsány návrhy pro budoucí strategii na základě zvolené alternativy za využití souřadnicové sítě.cze
dc.format71 s.
dc.format71 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnástroje modrého oceánucze
dc.subjectBusiness modelcze
dc.subjectPESTE analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectblue ocean toolseng
dc.subjectBusiness modeleng
dc.subjectSTEP analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.titleStrategie modrého oceánucze
dc.title.alternativeBlue ocean strategyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58976
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this bachelor thesis was to evaluate the current position of the selected XY company based on the blue ocean strategy methodology and to propose recommendations for the future strategy. XY's current situation was evaluated using financial analysis of the company, Business model, competitive environment analysis (Porter's five-force model), analysis of the company's external surroundings (PESTE analysis), customer benefit maps and analysis of customer preferences, the results of which were graphically illustrated using value curves. Furthermore, a SWOT analysis was conducted that identified strengths and weaknesses, opportunities and threats. Using strengths and opportunities, alternatives were generated for XY's future strategy and were subsequently evaluated using the WSA method. Based on the chosen alternative, a new Business model has been created that describes the benefits and limitations for XY. At the end of the work, the proposals for the future strategy are described based on the chosen alternative using the grid.eng
dc.date.accepted2020-07-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam