Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorSedláčková, Magdaléna
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:32Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:32Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41931
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o regionální značce "ŠUMAVA - originální produkt" sdružená v Asociaci regionálních značek (ARZ). Značka zaručuje kvalitu, jedinečnost regionu, původ z regionu a šetrnost k životnímu prostředí. Certifikuje výrobky, služby i zážitky. Hlavním tématem práce je zjištění povědomí spotřebitelů o značce. Mezi další záměry práce patří zjistit názor na značku od držitelů značky. K provedení výzkumu je využit kvantitativní výzkum, metoda dotazníkového šetření. V praktické části práce je charakterizován region Šumava a daná značka, dále jsou zde popsány výsledky vyplývající z kvantitativního výzkumu. Závěr práce se věnuje navrženým opatřením týkající se možného zlepšení povědomí o značce.cze
dc.format73 s. (16 167 znaků)
dc.format73 s. (16 167 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRegionální značkacze
dc.subject"ŠUMAVA - originální produkt"cze
dc.subjectpovědomí o značcecze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectRegional brandeng
dc.subject"ŠUMAVA - original product"eng
dc.subjectawarenesseng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.titleVybraná značka kvality v turismucze
dc.title.alternativeSelected Quality Brand for Tourismeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59156
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis explores the regional brand "ŠUMAVA - original product" associated in the Association of Regional Brands (ARZ).The brand guarantees the quality, uniqueness of the region, the origin of the region and environmental friendliness. The brand certifies products, services and experiences. The aim of the thesis is to find out consumer awareness of the brand. Another aim of the thesis is to find out the opinion on the brand from the brand holders. The questionnaire survey is used by the method of Quantitative research. The practical part characterizes the Šumava region and the brand, then there are described the results resulting from quantitative research. The conclusion of the thesis shows propasals that serve to possibly improve brand awareness.eng
dc.date.accepted2020-07-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam