Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorProkešová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:34Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:34Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41934
dc.description.abstractUdržitelnost přírodních zdrojů a životního prostředí představuje celosvětově obrovský problém. Lidé se zaměřují na udržitelný rozvoj také v České republice. V naší zemi se vyrábí a prodává velké množství různých ekologicky šetrných produktů. Pro odlišování těchto produktů se využívá systém ekoznačení, který identifikuje výrobky a služby, které jsou oproti běžným produktům šetrné k životnímu prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají ekoznačky a výrobky šetrné k životnímu prostředí. Dalším cílem je zjistit, jak spotřebitelé nakupují a zda je pro ně udržitelná spotřeba důležitá. V rámci této práce a za účelem dosažení jejího cíle byl proveden marketingový průzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Proces marketingového průzkumu zahrnuje shromažďování informací o kupujících, cílové skupině a spotřebitelích. Poznání chování spotřebitele umožňuje odpovědět na mnoho otázek, nebo formulovat vhodná doporučení či strategie. Součástí výsledků této práce jsou návrhy a doporučení týkající se ekoznaček.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttrvale udržitelný rozvojcze
dc.subjectekologiecze
dc.subjectekoznačkacze
dc.subjectekoznačenícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectspotřebitelské chovánícze
dc.subjectsustainable developmenteng
dc.subjectecologyeng
dc.subjectecolabeleng
dc.subjectecolabellingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.titlePostoj českých spotřebitelů k ekologickým značkámcze
dc.title.alternativeCzech consumer sentiment towards organic labelseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59280
dc.description.abstract-translatedSustainability of natural resources and environment is a huge problem worldwide. Many people focus on environmentally friendly behaviour also in the Czech Republic. Many green products are produced in the country. There is system of ecolabelling, which identifies environment-friendly products and services. The main aim of this bachelor thesis is to find out how consumers perceive ecolabels and environment-friendly products. The other objective is to find out how consumers buy and whether sustainable consumption is important for them. In this thesis is used marketing research including questionnaire for achieving this goal. The process of marketing research involves gathering information about buyers, target audience and consumers. Learning about consumer behaviour allows answering many questions or formulate appropriate recommendations or strategies. This thesis will result in suggestions related to ecolabelling.eng
dc.date.accepted2020-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU pro veřejnou správucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam