Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorHrušková, Ivana
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:35Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:35Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41935
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza mezinárodního obchodu s květinami se zaměřením na největší producenty a exportéry. Dalším cílem je zjištění kritických bodů při dovozu do ČR. Teoretická část vychází se studia odborné literatury. Jsou zde uvedeny způsoby dopravy a certifikace květin, problémy s obchodováním a zvláštnosti při prodeji. V praktické části je využita kvalitativní metoda výzkumu. Jedná se o metodu řízených rozhovorů s odběrateli květin a jejich následná komparace. Respondenti byli vybráni podle náhodného výběru. Rozhovory slouží k získání informací o dané problematice. Otázky se týkají především nákupu květin, jejich dopravy, skladování a četnosti nákupu. V závěru práce jsou shrnuty získané informace.cze
dc.format56 s. (12 099)
dc.format56 s. (12 099)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMezinárodní obchodcze
dc.subjectkvětinycze
dc.subjectdovozcze
dc.subjectvývozcze
dc.subjectdoprava.cze
dc.subjectInternational tradeeng
dc.subjectflowerseng
dc.subjectimporteng
dc.subjectexporteng
dc.subjecttransport.eng
dc.titleMezinárodní obchod s květinamicze
dc.title.alternativeInternational Trade with Flowerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59285
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to analyze international trade with flowers focusing on the largest producers and exporters. Another aim is to identify critical points in the import into the Czech Republic. The theoretical part gives the ways of transport and certification of flowers, problems with trading and peculiarity in sales are also discussed in this thesis. The qualitative method of research is used in the practical part. It is a method of controlled interviews with flower buyers and their future comparation. Respondents were selected by random sampling. The interviews are used to gather information about the problematics. The questions mainly concern the purchase of flowers, their transport, storage and frequency of purchase. The gained information is summarized at the end of the thesis.eng
dc.date.accepted2020-06-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam