Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoležalová, Hana
dc.contributor.authorBrabcová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-03-12T06:54:40Z
dc.date.available2024-03-12T06:54:40Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41940
dc.description.abstractBakalářské práce se zabývá kvalitou výrobků, zejména jejich životností, a dále značkou kvality Životnost plus. Cílem bylo zjistit postoj spotřebitelů k životnosti produktů obecně, které výrobky vnímají negativně z titulu neúměrně krátké životnosti, jak nahlížejí na existenci tzv. kazítek ve výrobcích.cze
dc.format48 s. (66 436 znaků)
dc.format48 s. (66 436 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectživotnostcze
dc.subjectspotřebitelécze
dc.subjectkazítkacze
dc.subjectŽivotnost pluscze
dc.subjectlifetimeeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectVitality pluseng
dc.subjectproducteng
dc.titleZnačka kvality Životnost pluscze
dc.title.alternativeThe Brand of Quality Vitality Pluseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59384
dc.description.abstract-translatedThe work analyses the attitude of the holders and representatives of the general pu- blic to this brand. It also deals with the overall problems of product life. The research is based on a questionnaire survey method. In conclusion, the strengths and weaknesses of the brand of the Quality Vitality plus are summarized and the basic recommendations are outlined.eng
dc.date.accepted2020-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam