Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorSaiko, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-22T12:16:35Z
dc.date.available2021-11-22T12:16:35Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4196
dc.description.abstractVe své práci jsem posuzovala a zhodnocovala jednotlivé výhody network marketingu oproti klasickému obchodu. V teoretické části jsem se zejména zaměřila na definici network marketingu, historii network marketingu, zneužití principu NWM, výhody a nevýhody network marketingu, nezákonný systém a výpočet odměn v network marketingu. V analytické části byla nejdříve provedena charakteristika vybraného podniku, následovala analýza network marketingu zejména stěžejních produktů společnosti. Z provedené analýzy network marketingu bylo provedeno vyhodnocení práce a následně doporučeny změny.cze
dc.format51 s., 8 s. obr. příloh
dc.format51 s., 8 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnetwork marketingcze
dc.subjectnetworkercze
dc.subjectdistribuční síťcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectpyramidacze
dc.subjectklasický obchodcze
dc.subjectnetwork marketingeng
dc.subjectnetworkereng
dc.subjectdistribution networkeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectpyramideng
dc.subjectclassical tradeeng
dc.titleVyužití Network marketingu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeAnalyze to use of network marketing in a companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11854
dc.description.abstract-translatedIn my work I appreciated and considered the particular advantages compared to classical network marketing business. In the theoretical part, I mainly focused on the definition of network marketing, network marketing history, abuse of the principle of NWM, advantages and disadvantages of network marketing, illegal system and calculation of remuneration in network marketing. The analysis was first carried out the characteristics of the selected company, followed by analysis of network marketing in particular, core company products. The analysis network marketing was done evaluation work and subsequently recommended changes.eng
dc.date.accepted2009-10-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam