Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolátová, Darja
dc.contributor.authorČtveráčková, Klára
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:27Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:27Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41980
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení, jak zlepšit strategii společenské odpovědnosti ve vztahu k odběratelům ve vybrané organizaci. Teoretická část shrnuje informace, které jsou potřebné k pochopení dané problematiky. Čtenář je zde seznámen se základními pojmy, jako je společenská odpovědnost, zájmové skupiny nebo s tím, jaké jsou strategie ve vztahu k odběratelům. Praktická část je zaměřena na analýzu strategie společenské odpovědnosti ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., konkrétně ve vybrané agentuře Jižní Čechy a Vysočina. Nejprve je společnost krátce charakterizována. Dále je zanalyzována strategie společenské odpovědnosti ve společnosti. Následně je provedeno dotazníkové šetření u odběratelů společnosti, kde je zjišťováno jejich povědomí o společensky odpovědných činnostech prováděných firmou. Na základě analýzy a dotazníkového šetření jsou v závěru práce vytvořeny návrhy a doporučení, které by mohly přispět ke zlepšení současné strategie společenské odpovědnosti.cze
dc.format63 s. (108 198 znaků)
dc.format63 s. (108 198 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpolečenská odpovědnostcze
dc.subjectodběratelcze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectSocial responsibilityeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectanalysiseng
dc.titleSpolečenská odpovědnost - strategie ve vztahu k odběratelůmcze
dc.title.alternativeSocial responsibility - strategy in relation to customerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56763
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this diploma thesis is to make suggestions and recommendations how to improve the strategy of social responsibility in relation to customers in the particular organization. The theoretical part summarizes the information that is needed to understand the issue. The reader is acquainted with basic concepts such as social responsibility, interest groups or what are the strategies in relation to customers. The practical part is focused on analysis strategy of social responsiblity in Kooperativa pojišťovna, a.s. specifically in the agenty of South Bohemia and Vysočina. First the orgnization is briefly described. Furthermore, the strategy of social responsibility in the society is analyzed. Subsequently, a questionnaire survey is carried out among the company's customers, where their awareness of the social responsible activities performer by the company is surveyed and inquired. Based on the analysis and the questionnaire survey, suggestions and recommendations are created at the end of the thesis, which could contribute to the improvement of the current strategy of social responsibility.eng
dc.date.accepted2020-07-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam