Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorVargová, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:35Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:35Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41997
dc.description.abstractHlavním cílem práce bylo identifikovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace destinace České Budějovice a v návaznosti na to, navrhnout změny vedoucí k jejímu zlepšení. Součástí práce byl smíšený výzkum, který byl využit pro kombinaci výhod obou přístupů, jak kvalitativního, tak i kvantitativního. Kvalitativní výzkum byl zaměřený na současný stav marketingové komunikace města a vzájemnou spolupráci města se stakeholders. Kvantitativní výzkum zkoumal spokojenost turistů a rezidentů s marketingovou komunikací města. Nakonec byly srovnávány vybrané moderní nástroje marketingové komunikace mezi městy České Budějovice, Brno a Plzeň. Dle výsledků výzkumu a nastudované literatury byla zpracována návrhová část. Ta obsahovala implementaci moderních trendů marketingové komunikace do komunikačního mixu destinace. Tyto návrhy měly vést zejména k ucelení marketingové komunikace, její optimalizaci a inovaci ve smyslu využití dostupných moderních nástrojů a technologií. Zároveň by mohly být uplatněny v koncepčních dokumentech týkajících se rozvoje cestovního ruchu. Destinace by díky nim mohla zvýšit povědomí široké veřejnosti o své atraktivitě, oslovit nové potenciální návštěvníky a lépe uspokojit komunikační potřeby rezidentů, turistů a místních podnikatelů.cze
dc.format108 s. (146 941 znaků)
dc.format108 s. (146 941 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnové trendy v marketingové komunikacicze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing communication in tourismeng
dc.subjectnew trends in marketing communicationeng
dc.titleModerní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchucze
dc.title.alternativeModern Marketing Communication of selected Town in the Field of Tourismeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56998
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis was to identify and evaluate marketing communication tools of the Czech Budweis destination, and to subsequently propose changes leading to their improvement. One part of the thesis was a mixed methods research, which was used for combination of advantages of both approaches - the qualitative as well as the quantitative one. The qualitative research was focused on the city's current state of marketing communication, and mutual cooperation between the city representatives and stakeholders. The quantitative research analyzed the level of tourists and residents' satisfaction with marketing communication of the city. Finally, the selected modern tools of marketing communication were compared between the cities of Czech Budweis, Brno and Pilsner. A proposal part was worked out based on the research results and literary study. This part contained the implementation of modern trends of marketing communication into the communication mix of the destination. These propositions should have particularly lead to coherent marketing communication, its optimization and innovation in the sense of using available modern tools and technologies. Additionally, they could be implemented into conceptual documents concerning the development of the tourism. Thanks to those the destination could raise general public awareness about its attractiveness, connect with new potential visitors and satisfy he communication needs of local residents, tourists and entrepreneurs.eng
dc.date.accepted2020-07-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam