Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBeránek, Ladislav
dc.contributor.authorPerzl, Tomáš
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:44Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:44Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42013
dc.description.abstractDiplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost je věnována i obecné odpovědnosti společnosti jako celku na sociálních sítích. Praktická část se zabývá konkrétními ukázkovými modely, které v současné době fungují na sociálních sítích. Jedním z modelů je profil, který je zaměřený na lokálních podnikatele v době pandemie viru Co-VID19, v momentech, kdy byl zakázaný volný pohyb osob a s tím zároveň přišlo i značné omezení pro podnikatelé. Druhým z modelů je podnikatelský záměr, který směřuje na propagaci cestování po kraji jižních Čech pomocí sociálních profilů na Facebooku a Instagramu. Pozornost je věnována odlišnostem mezi jednotlivými sociálnímí sitěmi, algoritmizaci sociálních sítí a dále se zabývá tvorbou kampaně na podporu budování obecného povědomí o značce jako takové.cze
dc.format76 s. (95 280 znaků)
dc.format76 s. (95 280 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectonlinecze
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjectalgoritmycze
dc.subjectinstagramcze
dc.subjectfacebookcze
dc.subjectblog o cestovánícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectonlineeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectalgorithmseng
dc.subjectInstagrameng
dc.subjectFacebookeng
dc.subjecttravel blogeng
dc.titleMarketing a obchodní modely v online sociální síticze
dc.title.alternativeMarketing and business models in the online social networkeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag57494
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with internet marketing, more specifically so-called social media marketing. The theoretical part begins with description of nowadays social media marketing principles and also focuses on what should be the natural responsibility of society, which is spending time on those platforms. It also explains current goals and direct of the social media marketing. The practical part is based on two real world examples of social media profiles. One is focused on helping local business during the Co-VID19 pandemic shutdown in the non-profit way. The second one is about opening a business opportunity by creating account on the social media, which is focused on traveling across the region of South Bohemia. The goal is to describe how to create a profile on social media, what are the differences between managing Facebook or Instagram page, how does the algorithms work and also how much does it cost to build a big social media profile. This diploma thesis also focuses on how it is possible to earn on marketing happening on social media via shared content and paid partnership with brands.eng
dc.date.accepted2020-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomická informatikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam