Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvec, Roman
dc.contributor.authorHavlíková, Monika
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:50Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:50Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42022
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace). Literární rešerše popisuje teoretický základ guerilla marketingu, kde se za průkopníka považuje zejména Jay Conrad Levinson. Hovoří se zde také o trendech v digitálním marketingu, o emocích v marketingu, o krizové komunikaci s médii a o české legislativě v oblasti reklamy. Výsledky práce ukázaly, že guerilla marketing je mezi marketingovými specialisty populární, ale není příliš využíván. Ale potenciál ovšem ukazuje. Mezi zaměstnanci vybrané společnosti byl také projeven zájem o tento typ marketingu. Zájem vyjádřili také z vedení společnosti, kde by přijali promyšlenou a zajímavou kampaň. V závěru práce byla navržena kampaň pro vybranou společnost s prvky guerilla marketingu, a to formou ambientních médií a virálních videí.cze
dc.format78
dc.format78
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectambient marketingcze
dc.subjectambush marketingcze
dc.subjectbuzz marketingcze
dc.subjectkrizová komunikacecze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectemoce v marketingucze
dc.subjectfocus groupcze
dc.subjectguerilla marketingcze
dc.subjectguerilla marketingová kampaňcze
dc.subjectguerilla pricingcze
dc.subjectJay Conrad Levinsoncze
dc.subjectmosquito marketingcze
dc.subjectstreet marketingcze
dc.subjectřízený rozhovorcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjecttrendscoutingcze
dc.subjectundercover marketingcze
dc.subjectviral marketingcze
dc.subjectambient marketingeng
dc.subjectambush marketingeng
dc.subjectbuzz marketingeng
dc.subjectcrisis communicationeng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.subjectemotions in marketingeng
dc.subjectfocus groupeng
dc.subjectguerilla marketingeng
dc.subjectguerilla marketing campaigneng
dc.subjectguerilla pricingeng
dc.subjectJay Conrad Levinsoneng
dc.subjectmosquito marketingeng
dc.subjectstreet marketingeng
dc.subjectstructured intervieweng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjecttrendscoutingeng
dc.subjectundercover marketingeng
dc.subjectviral marketingeng
dc.titlePotenciál Guerilla marketingucze
dc.title.alternativeThe potential of Guerilla marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59166
dc.description.abstract-translatedThesis deals with the research of the potential of guerilla marketing and his popularity. The thesis examines trends and popularity of marketing. The purpose of this thesis is to devise a guerilla marketing campaign for a selected company, based on quantitative research (questionnaire survey among marketing professionals) and qualitative (guided interview and focus group with employees of the organization). Literary research deals with the theoretical basis of guerilla marketing, where the pioneer is especially Jay Conrad Levinson. There are also talks about trends in the digital marketing, about emotions in marketing, about crisis communication with the media and about Czech legislation in the field of advertising. The results of the thesis showed that guerilla marketing is popular among marketing specialists, but it is not very used. But the potential shows. Among the employees of the selected company, the potential of guerilla marketing was also shown. Interest was also expressed by the company executive who would accept a thoughtful and interesting campaign. At the end of the thesis was designed guerilla campaign for selected company, in the form of ambient media and viral video.eng
dc.date.accepted2020-07-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam