Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvec, Roman
dc.contributor.authorOpavová, Karolína
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:51Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:51Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42023
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo na základě dostupných údajů připravit produkt cestovního ruchu pro českou klientelu ve Finsku. Návrhy byly zpracovány na základě analýzy současné nabídky cestovních kanceláří a dle zjištění zájmu české klientely o Finsko prostřednictvím dotazníkového šetření. Teoretická část byla zaměřena na studium teoretických východisek. V této fázi proběhlo uvedení do problematiky daného tématu a objasnění základních pojmů, přičemž popisné kapitoly této práce vznikaly na základě odborné literatury, informací z internetových zdrojů a v neposlední řadě i na základě konzultací s akademickými pracovníky finské univerzity Lapland University of Applied Sciences. V aplikační části práce jsme se zabývali analýzou nabídky cestovních kanceláří na našem trhu. Následné dotazníkové šetření bylo zaměřeno na vnímání Finska jakožto turistické destinace a na určení kritérií, dle kterých jsou vybírány služby cestovního ruchu. Ukázalo se, že podíl zájezdů do Finska je na celkovém trhu všech českých cestovních kanceláří poměrně malý a jedná se o velmi atypickou volbu dovolené. Důvodem nižšího počtu zájezdů do této severské destinace je vzdálenost, poměrně drsné podnebí, a v neposlední řadě také vyšší cenová úroveň. Finsko jako země ovšem nabízí spousta atributů, které umožňují vytvoření specifických balíčků klientovi přímo na míru, a tak velká část cestovních kanceláří, které nabízejí Finsko ve své nabídce zájezdů, poukazuje na zvyšující se zájem české klientely o tuto destinaci. Významnou roli hraje i fakt, že zájezdy jsou obsahově i cenově uzpůsobeny všem věkovým kategoriím. Navrhovaný zájezd byl vytvořen ve spolupráci s finskou cestovní kanceláři Nordic Unique Travels. Program, délka, náročnost, typ dopravy a ubytování byly přizpůsobeny požadavkům a potřebám potencionálních zákazníků na základě výsledků z dotazníkového šetření. Hlavní myšlenkou tohoto zájezdu je alespoň trochu přiblížit finskou kulturu, zvyky a důkladně poznat oblast Laponska a jeho přírodní krásy.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjecttvorba produktucze
dc.subjectFinskocze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectproduct creationeng
dc.subjectFinlandeng
dc.titleTvorba produktu v cestovním ruchucze
dc.title.alternativeProduct Creation in Tourismeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59168
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this diploma thesis was to prepare a tourism product for Czech clients in Finland and present this destination as an attractive area for tourism. Suggested results were based on a public survey and an interview with travel agencies from the Czech Republic. The theoretical part contains literary research where the basic terms of this subject were introduced. The practical part was compiled through an interview and a questionnaire survey. This part was focused on the evaluation of the perception of Finland as a tourist destination and the determination of criteria by which the tourism services are chosen. The results of the research were the basis for formulating proposals and recommendations. It turned out that the share of tours to Finland in the total market of all Czech travel agencies is relatively small and it is a very atypical choice of holiday. The reasons for the lower number of tours to this Nordic destination are the distance, relatively harsh climate, and the higher price level. However, Finland as a country offers a lot of attributes that allow the creation of specific packages and a large number of travel agencies point to the increasing interest of Czech clients in this destination. The proposed tour was created in cooperation with the Finnish travel agency Nordic Unique Travels. The program, length, intensity, type of transport and accommodation were adapted to the requirements and needs of potential customers based on the results of the questionnaire survey. The main idea of this tour is to introduce Finnish culture, customs and thoroughly get to know the area of Lapland and its natural beauty.eng
dc.date.accepted2020-07-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam