Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorMaliszewská, Nikola
dc.date.accessioned2024-03-12T06:55:53Z
dc.date.available2024-03-12T06:55:53Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42027
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, marketingový audit a benchmarking, a také marketingový mix a postup nastavení KPI. Praktická část práce spočívá v aktivním využití metod strategického marketingu, jako je SWOT analýza, analýza portfolia, marketingový audit a benchmarking. Ve druhé kapitole se diplomová práce zabývá teoretickým vysvětlením marketingového plánování a plánů, situační analýzou jako SWOT, portfolio analýzou a marketingovým auditem. Skládá se také z vysvětlení benchmarkingu, marketingového mixu, online marketingu a KPI. Další kapitola popisuje cíl diplomové práce a její metodiku. Následující kapitola se zaměřuje na praktické provedení analýzy. Předposlední část popisuje výsledky analýzy. Šestá kapitola je zaměřena na diskusi o navrhované strategii a KPI.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectinterní marketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový auditcze
dc.subjectbenchmarkingcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectportfolio analýzacze
dc.subjectKPIcze
dc.subjectmarketingové metodycze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectvývojářicze
dc.subjectkorporacecze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectčlánkycze
dc.subjectsociální síť společnosti.cze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectInternal Marketingeng
dc.subjectMarketing strategyeng
dc.subjectMarketing auditeng
dc.subjectBenchmarkingeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPortfolio analysiseng
dc.subjectKPIeng
dc.subjectMarketing methodseng
dc.subjectDevelopmenteng
dc.subjectDeveloperseng
dc.subjectCorporationeng
dc.subjectResercheng
dc.subjectWeb pageseng
dc.subjectArticleseng
dc.subjectCompany social network.eng
dc.titleInterní marketingová strategie ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeInternal marketing strategy in a selected organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59380
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on creation and application of internal marketing strategy into the development department. The theoretical part of the Thesis describes marketing strategy and its methods such as SWOT analysis, Portfolio analysis, Marketing audit and Benchmarking as well as marketing mix and the procedure of setting up a KPIs. The practical part of the Thesis consists of active usage of the methods in strategical marketing such as SWOT analysis, Portfolio analysis, Marketing audit and Benchmarking. In the second chapter the diploma thesis deals with the theoretical explanation of Marketing planning and plans, situational analysis such as SWOT, Portfolio analysis and Marketing audit. It also consists of explanation of Benchmarking, Marketing mix, Online marketing and KPI. The next chapter describes the target of the diploma thesis and its methodology. The following chapter focuses on the practical implementation of analysis. The next part describes the results of the analysis. The sixth chapter focuses on discussion about suggested strategy and KPI.eng
dc.date.accepted2020-07-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam