Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVolek, Tomáš
dc.contributor.authorKoucká, Silvie
dc.date.accessioned2021-11-22T12:16:39Z
dc.date.available2021-11-22T12:16:39Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4202
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo analyzovat strukturu, cíle a zásady současného systému odměňování společnosti dm drogerie markt s.r.o. a na základě zjištěných poznatků případně navrhnout možná zlepšení tohoto systému.cze
dc.format46 s
dc.format46 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbenefitycze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectmzdacze
dc.subjectmzdový systémcze
dc.subjectodměňovánícze
dc.subjectzaměstnanecké výhodycze
dc.subjectbenefiteng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectpaymenteng
dc.subjectperformanceeng
dc.subjectreward systemeng
dc.subjectwageeng
dc.titleStruktura, zásady a cíle systému odměňování dané obchodní společnosticze
dc.title.alternativeThe structure, objects and principles of the current reward system of the companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11867
dc.description.abstract-translatedThe object of this thesis is the analysis of the structure, objects and principles of the current reward system of the company dm drogerie markt Ltd. and to propose possible innovations to it on the basis of my findings.eng
dc.date.accepted2009-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam