Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorNemravová, Barbora
dc.date.accessioned2024-03-12T07:30:30Z
dc.date.available2024-03-12T07:30:30Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42266
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá ústním zkoušením v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základních škol. V teoretické části jsou popsány aspekty, které by měly být podstatou každého jazykového testu a je zde také vymezena podstata ústního zkoušení jako takového. Práce se blíže zaměřuje na formáty vhodné pro testování mluvení na základních školách a pozornost je věnována i různým způsobům hodnocení ústního zkoušení. Praktická část je zpracována pomocí strukturovaných rozhovorů s učiteli angličtiny, polostrukturovaných rozhovorů se žáky druhého stupně a následnou analýzou všech rozhovorů. Cílem této části práce je zjistit, jakým způsobem probíhá ústní zkoušení v hodinách anglického jazyka v praxi, které metody jsou nejosvědčenější a nejoblíbenější, jakým aspektům je při zkoušení věnována největší pozornost a jak se k ústnímu zkoušení staví sami učitelé a žáci.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleÚstní zkoušení v hodinách anglického jazyka na ZŠcze
dc.title.alternativeOral testing in English at lower secondary school leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52769
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the topic of oral testing in English lessons at lower secondary school level. The theoretical part focuses on the main characteristics of a good language test and it also defines the purpose of oral testing as such. The thesis is also devoted to the techniques suitable for testing speaking at lower secondary schools and pays attention to various ways of assessing oral testing. The practical part is based on structured interviews with English teachers and semi structured interviews with learners and subsequent analysis of both categories of these interviews. The aim of this part is to find out how oral testing takes place in English lessons in practice. It also explores which methods are the most proven and the most popular, which aspects get the most attention during the testing and what is the teachers and learners attitude towards the oral testing in general.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam