dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Nemravová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:30:30Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:30:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42266 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá ústním zkoušením v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základních škol. V teoretické části jsou popsány aspekty, které by měly být podstatou každého jazykového testu a je zde také vymezena podstata ústního zkoušení jako takového. Práce se blíže zaměřuje na formáty vhodné pro testování mluvení na základních školách a pozornost je věnována i různým způsobům hodnocení ústního zkoušení. Praktická část je zpracována pomocí strukturovaných rozhovorů s učiteli angličtiny, polostrukturovaných rozhovorů se žáky druhého stupně a následnou analýzou všech rozhovorů. Cílem této části práce je zjistit, jakým způsobem probíhá ústní zkoušení v hodinách anglického jazyka v praxi, které metody jsou nejosvědčenější a nejoblíbenější, jakým aspektům je při zkoušení věnována největší pozornost a jak se k ústnímu zkoušení staví sami učitelé a žáci. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Ústní zkoušení v hodinách anglického jazyka na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Oral testing in English at lower secondary school level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52769 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the topic of oral testing in English lessons at lower secondary school level. The theoretical part focuses on the main characteristics of a good language test and it also defines the purpose of oral testing as such. The thesis is also devoted to the techniques suitable for testing speaking at lower secondary schools and pays attention to various ways of assessing oral testing. The practical part is based on structured interviews with English teachers and semi structured interviews with learners and subsequent analysis of both categories of these interviews. The aim of this part is to find out how oral testing takes place in English lessons in practice. It also explores which methods are the most proven and the most popular, which aspects get the most attention during the testing and what is the teachers and learners attitude towards the oral testing in general. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-09 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |