Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorKrchová, Ladislava
dc.date.accessioned2021-11-22T12:17:04Z
dc.date.available2021-11-22T12:17:04Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4232
dc.description.abstractProblém ochrany spotřebitele je stále aktuální a týká se většiny z nás. Ochrana spotřebitele by neměla být prioritou pouze pro spotřebitele, ale i pro celou společnost. Článkem ochrany spotřebitele je existence dostačujících právních norem, dozorových orgánů, ale i spotřebitelských organizací. Úkolem těchto organizací je poskytování informací, poradenství a výchova a vzdělávání spotřebitelů. Ve své práci se věnuji zejména reklamacím a odpovědnosti za vady v oblasti města Tábor. Cílem této práce je zjištění povědomí respondentů o znalostech, uplatňování spotřebitelských práv, dále o využívání služeb spotřebitelských organizací. K naplnění těchto cílů byl proveden marketingový výzkum a při zpracovávání výsledků bylo spolupracováno se sdružením obrany spotřebitelů SOS, o.s. Z jeho výsledků je patrné, že spotřebitelé z Táborska vědí, kde informace o ochraně spotřebitele najít, ve většině oblastech ochrany spotřebitele znají svá práva a vědí jak se v případě nedodržování zákonů bránit.cze
dc.format61 s., 13 s. příloh
dc.format61 s., 13 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectprodejcecze
dc.subjectspotřebitelská právacze
dc.subjectdozorové organizacecze
dc.subjectdozorové orgánycze
dc.subjectconsumereng
dc.subjectsellerseng
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectconsumer rightseng
dc.subjectsupervisory institutioneng
dc.subjectconsumer organizationeng
dc.titleVybrané problémy ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeSpecified problems of consumer protectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11947
dc.description.abstract-translatedProblems of consumer protection are always on the surface and they concern all of us. Consumer protection should not only be important for consumers, but for all of society as well. The aim of consumer protection is the existence of convenient consumer rights, supervisory institutions and consumer organizations. The task of these consumer organizations is giving information, advising and educating consumers. The well-educated and informed consumer will be equal partners with sellers, who are claiming (reporting) their law or legal rights. My work, for the most part consists of claims and responsibility for problems in the Tábor region. The aim of this work is discovering if the residents of the Tábor region know their consumer rights. From my marketing research, in the form of a questionaire, most consumers know where to find information in the field of consumer protection (the most important source is the internet). They also know their rights and know how to protect these rights. An active approach of consumers and a fair approach of sellers will help us to build a society in which morality, honesty, rights and justice are the first priority.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam