dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Slabihoudková, Denisa | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:31:40Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:31:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42337 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku nadaných dětí na prvním stupni základní školy. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou.
Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů související s nadáním. Charakterizuje a uvádí typologii nadaných dětí a také představuje možnosti jejich identifikace. Dále představuje některé modely a základní druhy nadání. Předkládá možnosti a zásady práce s nadanými dětmi mladšího školního věku a poskytuje vhled do současné legislativy týkající se vzdělávání nadaných žáků. V neposlední řadě se zaměřuje na podporu nadaných dětí ve vzdělávání i mimo něj. V praktické části této práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které se zaměřilo na podmínky vzdělávání nadaných žáků na základních školách. | cze |
dc.format | 121 s. (165 767 znaků) | |
dc.format | 121 s. (165 767 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Nadání | cze |
dc.subject | talent | cze |
dc.subject | inteligence | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | nadaný žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | legislativa | cze |
dc.subject | individuální vzdělávací plán | cze |
dc.subject | podpora | cze |
dc.subject | druhy nadání | cze |
dc.subject | modely nadání. | cze |
dc.subject | Gift | eng |
dc.subject | talent | eng |
dc.subject | intelligence | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | gifted pupil | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | individualised education plan | eng |
dc.subject | support | eng |
dc.subject | types of talent | eng |
dc.subject | talent models. | eng |
dc.title | Nadaný žák na 1. stupni základní školy v Jihočeském kraji. | cze |
dc.title.alternative | Gifted pupil in primary school in the South Bohemia region. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56628 | |
dc.description.abstract-translated | The study focuses on the problem of the gifted children at primary school. The study is composed of two parts - the theoretical part and the practical part.
The theoretical part of the study focuses on explaining basic terminology related to the talent, characterize the gifted pupil, shows the typology of gifted children and possibilities of identification the talent. The first part also presents models of talent and the basic forms of talent. It introduces possibilities and rules of working with talented children in the younger school age and provides basic information about current legislation connected to the education of talented children. The first part of the study also focuses on the support of talented children not only during their education. The practical part of the study is related to the questionnaire survey about educational conditions of gifted pupils on primary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bílková, Zuzana | |