Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorSlabihoudková, Denisa
dc.date.accessioned2024-03-12T07:31:40Z
dc.date.available2024-03-12T07:31:40Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42337
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na problematiku nadaných dětí na prvním stupni základní školy. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů související s nadáním. Charakterizuje a uvádí typologii nadaných dětí a také představuje možnosti jejich identifikace. Dále představuje některé modely a základní druhy nadání. Předkládá možnosti a zásady práce s nadanými dětmi mladšího školního věku a poskytuje vhled do současné legislativy týkající se vzdělávání nadaných žáků. V neposlední řadě se zaměřuje na podporu nadaných dětí ve vzdělávání i mimo něj. V praktické části této práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které se zaměřilo na podmínky vzdělávání nadaných žáků na základních školách.cze
dc.format121 s. (165 767 znaků)
dc.format121 s. (165 767 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNadánícze
dc.subjecttalentcze
dc.subjectinteligencecze
dc.subjectžákcze
dc.subjectnadaný žákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectlegislativacze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectpodporacze
dc.subjectdruhy nadánícze
dc.subjectmodely nadání.cze
dc.subjectGifteng
dc.subjecttalenteng
dc.subjectintelligenceeng
dc.subjectpupileng
dc.subjectgifted pupileng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectschooleng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectindividualised education planeng
dc.subjectsupporteng
dc.subjecttypes of talenteng
dc.subjecttalent models.eng
dc.titleNadaný žák na 1. stupni základní školy v Jihočeském kraji.cze
dc.title.alternativeGifted pupil in primary school in the South Bohemia region.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56628
dc.description.abstract-translatedThe study focuses on the problem of the gifted children at primary school. The study is composed of two parts - the theoretical part and the practical part. The theoretical part of the study focuses on explaining basic terminology related to the talent, characterize the gifted pupil, shows the typology of gifted children and possibilities of identification the talent. The first part also presents models of talent and the basic forms of talent. It introduces possibilities and rules of working with talented children in the younger school age and provides basic information about current legislation connected to the education of talented children. The first part of the study also focuses on the support of talented children not only during their education. The practical part of the study is related to the questionnaire survey about educational conditions of gifted pupils on primary schools.eng
dc.date.accepted2020-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam