Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLeština, Jan
dc.contributor.authorPoláková, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-22T12:17:12Z
dc.date.available2021-11-22T12:17:12Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4240
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zhodnocení organizace a řízení procesů služeb ve vybraném podniku zaměřeném na cestovní ruch a návrh na případnou změnu těchto služeb ve prospěch zlepšení prosperity a kontinuity podnikání. Ve vybraném podniku byla analyzována léta 2007 a 2008. V práci byl analyzován podnik celkově, z hlediska finanční stránky podniku, z hlediska marketingu a managementu, z hlediska vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Na základě těchto analýz byla stanovena doporučení pro zlepšení fungování podniku z dlouhodobého hlediska.cze
dc.format52
dc.format52
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectorganizacecze
dc.subjectřízení procesůcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectfinance podnikucze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmanagementcze
dc.subjectvnější prostředí podnikucze
dc.subjectvnitřní prostředí podnikucze
dc.subjectorganisationeng
dc.subjectprocess managementeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectcorporation financeeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectengineering managementeng
dc.subjectexternal environmenteng
dc.subjectinternal environmenteng
dc.titleOrganizace a řízení procesů v cestovním ruchucze
dc.title.alternativeThe organisation and process management in the tourism companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11959
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is the evaluation of the organisation and process management of services in chosen company aimed for the tourism and suggestion of relevant changes of these services in favour of improvement of the prosperity and continuity of the business. Chosen company has been analysed between 2007 and 2008. The company has been analysed globally, in term of corporation finance, in term of marketing and engineering management and in term of external and internal environment of the company. Recommendations have been based on this analyses. These recommendations would improve method of operation of this company in term of long term objectives.eng
dc.date.accepted2009-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam