Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorLang, Petr
dc.date.accessioned2021-11-22T12:17:39Z
dc.date.available2021-11-22T12:17:39Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4267
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.cze
dc.format56 s, 13 s příloh
dc.format56 s, 13 s příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectřízení značkycze
dc.subjectvěrnost značcecze
dc.subjectŠkoda Autocze
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectbrand managementeng
dc.subjectbrand loyaltyeng
dc.subjectŠkoda Autoeng
dc.titleŘízení značky a výzkum značky Škodacze
dc.title.alternativeBrand management and research of Brand Name Škodaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12118
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is was to perform a marketing research in the area of the possibilities of car purchase repetiveness of the brand Škoda and to design actions to improve and to strengthen the brand loyalty. The data needed for this thesis were collected by the means of the online field-research. The suggested means of the brand loyalty improvement are result of the data output of the research.eng
dc.date.accepted2009-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam