Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozlová, Lucie
dc.contributor.authorLoudová, Monika
dc.date.accessioned2021-11-22T12:18:05Z
dc.date.available2021-11-22T12:18:05Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4290
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá preferencemi destinací u vybraných sociálních skupin ve vybrané cestovní kanceláři. Kritéria pro rozdělení do těchto skupin jsou vzdělání, věk, místo bydliště, forma zájezdu a příjem klientů. Cílem práce je zjištění těchto preferencí a na jejich základě navrhnout vhodná řešení, která zvýší zájem o vybranou cestovní kancelář. Metodou pro získání potřebných údajů bylo dotazníkové šetření. Dotazníky byly umístěny v prodejně cestovní kanceláře a následně statisticky vyhodnoceny. Výsledkem šetření je soubor několika doporučení pro změnu marketinkové strategie cestovní kanceláře.cze
dc.format62 s., 8 s. příloh
dc.format62 s., 8 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectdestinace cestovního ruchucze
dc.subjectformy a druhy cestovního ruchucze
dc.subjectpreference destinacícze
dc.subjectsociální stratifikacecze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjectforms and kinds of the tourismeng
dc.subjectdestination preferenceseng
dc.subjectsocial stratificationeng
dc.titlePreference destinací u vybraných sociálních skupincze
dc.title.alternativeDestination preferences of the chosen social groupseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12700
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis refers to destination preferences of the chosen social groups in the chosen travel agency. The criteria for the partition of the groups are education, age, place of residence, form of tour and income. The aims of the work are to find out these preferences and propose suitable solution which could increase the customers’ interest in the chosen travel agency. Data were collected by questionnaires which were emplaced in the chosen travel agency. Afterwards data were statistically evaluated. The results of the bachelor thesis are recommendations how to change marketing strategy of the travel agency.eng
dc.date.accepted2009-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam