Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorSkibová, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T08:42:44Z
dc.date.available2024-03-12T08:42:44Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42977
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na literární výchovu v MŠ Jílovská 75 na Praze 4. Teoretická část vymezuje klíčovou terminologii jako je čtenářská gramotnost, předčtenářská gramotnost, kurikulární dokumenty pro předškolní vzdělávání a faktory ovlivňující rozvoj předčtenářské gramotnosti. Praktická část seznamuje s výsledky výzkumu, který analyzoval současný stav literární výchovy a výukové metody, které používají učitelky v MŠ Jílovská. Pro tuto analýzu byl použit polostrukturovaný rozhovor, na jehož základě byly vytvořeny pracovní listy. Nedílnou součástí této práce je i ověření a následné vyhodnocení těchto pracovních listů.cze
dc.format71 s., 13 s. příloh
dc.format71 s., 13 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectpředčtenářská gramotnostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectliterární výchovacze
dc.subjectmezinárodní organizacecze
dc.subjectkurikulární dokumentycze
dc.subjectreading literacyeng
dc.subjectpre-reading literacyeng
dc.subjectpre-schoolchildreneng
dc.subjectliterary educationeng
dc.subjectinternational organizationseng
dc.subjectcurricular documentseng
dc.titleLiterární výchova v mateřské školecze
dc.title.alternativeLiterary education in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52063
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the development of early literacy among children in kindergarten, particularly in Kindergarten Jílovská 75 in Prague 4. The theoretical part defines terminology such as literary education, reading literacy, pre-reading literacy, curricular documents for pre-school education. It describes factors influencing the development of skills previous reading. The second part of the bachelor thesis presents the result of research, which describes current environment in Kindergarten Jílovská and explores how do teachers develop early literacy and which methods of work they use. A semi-structured interview was used for this analysis. Worksheets were created on the basis of this. The verification and subsequent evaluation of these worksheets are an integral part of this thesis.eng
dc.date.accepted2020-06-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSamcová, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam