Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠídlová, Jana
dc.contributor.authorŠkardová, Eva
dc.date.accessioned2024-03-12T08:42:47Z
dc.date.available2024-03-12T08:42:47Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42989
dc.description.abstractZáměrem práce je rozvinout a obohatit dětskou stránku osobnosti skrze zábavnou formu literárně-dramatických her a cvičení na téma pohádka. Kvalifikační práce je rozčleněna do dvou částí. První teoretická část se zabývá vysvětlením základních termínů z dramatické výchovy a také pojmů hra a cvičení. Dále charakterizuje období předškolního věku z hlediska vývojové psychologie. Popisuje tělesný a pohybový vývoj, poznávací procesy a emoční a sociální vývoj. Poté pojímá téma pohádek. Věnuje se významu pohádek pro rozvoj osobnosti dítěte a psychologickému rozboru vybraných pohádek. Druhá praktická část představuje navržený projekt pro děti předškolního věku s názvem "Poznej říši pohádek". Nakonec je zhodnocena praktická zkušenost s projektem ve vybrané mateřské školce. V závěru práce je zhodnoceno, zda je cíl bakalářské práce naplněn.cze
dc.format56 s. (74 297 znaků)
dc.format56 s. (74 297 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDramatická výchovacze
dc.subjecthry a cvičenícze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectrozvoj osobnosticze
dc.subjectpohádkacze
dc.subjectpsychologiecze
dc.subjectČervená Karkulkacze
dc.subjectO perníkové chaloupcecze
dc.subjectPopelkacze
dc.subjectSněhurkacze
dc.subjectrozvojové cílcze
dc.subjectDramaeng
dc.subjectgames and exerciseseng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectpersonality developmenteng
dc.subjectfairy taleeng
dc.subjectpsychologyeng
dc.subjectLittle Red Riding Hoodeng
dc.subjectAbout the Gingerbread Houseeng
dc.subjectCinderellaeng
dc.subjectSnow Whiteeng
dc.subjectdevelopment goalseng
dc.titleVliv literárně-dramatických her a cvičení s tématem pohádka na rozvoj osobnosti dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeInfluence of literary-dramatic games and exercises with the theme of fairy tale on the development of the personality of preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55672
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to develop and enrich the children's side of personality through an entertaining form of literary drama and fairy tale exercises. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part deals with the explanation of the basic terms of drama education, as well as the concepts of play and exercise. It also characterizes the pre-school age in terms of developmental psychology. It describes physical and motorical development, cognitive processes and emotional and social development. Then it conceives the theme of fairy tales. It deals with the importance of fairy tales for the development of child's personality and psychological analysis of selected fairy tales. The second practical part presents the proposed project for preschool children called "Know the realm of fairy tales". In the end, the practical experience with the project in the selected kindergarten is evaluated. At the end of the thesis is evaluated, whether the goal of the thesis is fulfilled.eng
dc.date.accepted2020-06-22
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFilip, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam