Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorErban, Vít
dc.contributor.authorHanžlová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-03-12T08:42:48Z
dc.date.available2024-03-12T08:42:48Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42992
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím masky ve volnočasových aktivitách adolescentní mládeže. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o volném čase, dále charakterizuje věkovou skupinu adolescence z psychologického hlediska a dotýká se i současné situace věkové skupiny adolescence očima odborníků. Ve třetí kapitole je popsán fenomén masky, její definice, dělení masek a maska jako prostředek práce s identitou. Poslední kapitola teoretické části je věnována divadelní masce. V praktické části práce je obecně představen výukový projekt a projektové metody. Následně je předloženo pět konkrétních aktivit s tématem maska pro věkovou skupinu adolescentů. Aktivity jsou připraveny tak, aby adolescenty nejen zaujaly, ale především pomohly k rozvoji osobnosti a hledání identity.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMaskacze
dc.subjectdivadelní maskacze
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectidentitacze
dc.subjectvýukový projektcze
dc.subjectsebepoznánícze
dc.subjectosobnostní rozvojcze
dc.subjectMaskeng
dc.subjecttheater maskeng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectleisureeng
dc.subjectidentityeng
dc.subjecteducational projecteng
dc.subjectself-knowledgeeng
dc.subjectpersonality developmenteng
dc.titleMaska ve volnočasových aktivitách adolescentní mládežecze
dc.title.alternativeMask in leisure activities of adolescent youtheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55694
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the use of masks in leisure activities of adolescents. It is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with leisure, characterizes the age group of adolescence from a psychological point of view and presents the current situation of adolescents through the eyes of experts. The third chapter describes the phenomenon of mask, its definition, division of masks and mask as a means of working with identity. The last chapter of the theoretical part is devoted to theater mask. The practical part generally introduces the educational project and used methods. Subsequently, presents five specific activities with the theme of mask for adolescents. The activities are designed in order to attract adolescents but above all help to develop their personality and identity.eng
dc.date.accepted2020-06-15
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeStránský, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam