dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Havlíčková, Dominika | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:43:00Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:43:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43022 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich využívání ve volném čase. Kapitola první se zabývá pojmem sociální sítě a charakterizuje konkrétní druhy sociálních sítí. Kapitola druhá popisuje pojmy, které se na sociálních sítí vyskytují včetně rizik. Kapitola třetí vymezuje konkrétní riziko sociálních sítí - kyberšikanu a její prevenci. Kapitola čtvrtá vymezuje motivy mladistvých k trávení volného času na sociálních sítí a tento způsob trávení volného času jako neorganizovanou volnočasovou aktivitu. Pátou kapitolu tvoří vlastní výzkum kvalitativního charakteru s metodou polostrukturovaného rozhovoru. | cze |
dc.format | 82 s. (130 421 znaků) | |
dc.format | 82 s. (130 421 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální sítě | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | volnočasová střediska | cze |
dc.subject | rizika sociálních sítí | cze |
dc.subject | kyberšikana | cze |
dc.subject | social networks | eng |
dc.subject | leisure | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | leisure centers | eng |
dc.subject | risks of social networks | eng |
dc.subject | cyberbullying | eng |
dc.title | Využití sociálních sítí při výchově ve volném čase | cze |
dc.title.alternative | Use of social networks in education in leisure time | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58915 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with social networks and their use in their free time. The first chapter deals with the concept of social networks and characterizes specific types of social networks. The second chapter describes terms that occur on social networks including risks. The third chapter defines the specific risk of social networks - cyberbullying and its prevention. The fourth chapter defines the motives of juveniles to spend their leisure time on social networks and this way of spending leisure time as an unorganized leisure activity. The fifth chapter consists of own qualitative research with the method of semi-structured interview. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-15 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Karásková, Martina | |