dc.contributor.advisor | Zbudilová, Helena | |
dc.contributor.author | Všetulová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:43:08Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:43:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43043 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vytvoření literárního projektu Pohádkové Vánoce v mateřské škole, který doplňuje výchovně vzdělávací činnost konkrétní MŠ. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojetí literární výchovy v MŠ, popisuje literárně-výchovné kompetence učitele, přibližuje vánoční téma a vybranou literární tvorbu. Praktická část spočívá v tvorbě literárního projektu jeho ověření a reflexi. | cze |
dc.format | 47 s. (88 533 znaků) | |
dc.format | 47 s. (88 533 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | literární výchova | cze |
dc.subject | předčtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | děti předškolního věku | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | vánoční tradice | cze |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | literary education | eng |
dc.subject | pre-reading literacy | eng |
dc.subject | nursery school | eng |
dc.subject | preschool children | eng |
dc.subject | Framework Educational Programme for Preschool Education | eng |
dc.subject | Christmas traditions | eng |
dc.subject | project | eng |
dc.title | Pohádkové Vánoce v mateřské škole (literární projekt) | cze |
dc.title.alternative | Fairy tales Christmas at nursery school (a literary project) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59010 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor´s thesis is to create a project called Fairy Tales Christmas at Nursery School. Thus, the project contributes to pedagogical-educational activities of the concrete nursery school. The thesis consists of two parts. The theoretical part defines the conception of literary education in nursery school, describes literary-educational competences of teachers and deals with a Christmas topic together with a specific literary production. The practical part is based on the creation of the literary project, its verification and reflection. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-24 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Filip, Michal | |