dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Kotalík, Karel | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:43:18Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:43:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43063 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce nejprve shrnuje definice a společné znaky her a následně blíže určuje stavbu hry, ze které vymezuje definici herního principu jako základního stavebního kamene hry. Následně popisuje klasifikaci her a určuje základní herní principy, z nichž se dále věnuje pouze principu pohybu, který je dále dělen na pohybové principy II. třídy na základě praktické klasifikace herních encyklopedií.
V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, jenž se zaměřil na určení pohybových principů III. třídy, které vycházejí z konkrétních druhů pohybů. Částečně se také výzkum zaměřil na srovnání publikovaných her s autorskými hrami studentů z pohledu herních principů. | cze |
dc.format | 50 s. + 15 s. příloh | |
dc.format | 50 s. + 15 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | klasifikace her | cze |
dc.subject | stavba hry | cze |
dc.subject | herní mechanismus | cze |
dc.subject | herní princip | cze |
dc.subject | pohyb | cze |
dc.subject | druhy pohybu | cze |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | play | eng |
dc.subject | game classification | eng |
dc.subject | game structure | eng |
dc.subject | game mechanics | eng |
dc.subject | game principle | eng |
dc.subject | movement | eng |
dc.subject | physical game | eng |
dc.subject | motion type | eng |
dc.title | Základní principy pohybových her | cze |
dc.title.alternative | Basic game principles in physical game activities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59059 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis initially summarises definitions and common attributes of games and subsequently further describes the composition of games, from which it establishes a definition of game principle as a basic unit in game mechanics that makes up a game. Then this thesis describes the game classification and summarizes basic game principles. From these principles, only the physical motion principle is then further studied, which is divided into motion game principles of II. class based on practical classification of game encyclopaedias.
In the investigative part of this thesis, the results of the conducted research are summarised. The research was focused on establishing motion principles of III. class that stem from particular types of motion, and their involvement in studied games. Minor part of the research was aimed at comparing the published games with the ones created by students in scopes of game principles. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kočerová, Martina | |