dc.contributor.advisor | Šemberová, Jana | |
dc.contributor.author | Pechková, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:57:38Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:57:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-08-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43155 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zmapovat výchovné poradenství na základní škole v Hluboké nad Vltavou se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a výchovnými problémy. Část teoretická obsahuje historii výchovného poradenství, pojem výchovné poradenství, právní rámec a legislativu, poradenské služby ve škole, definici žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a školská poradenská zařízení. Cílem praktické části je zorientovat se a představit činnost výchovného poradce také představit Plán výchovného poradce na Základní škole Hluboká nad Vltavou. Zaměřit pozornost na Strategii předcházení školní neúspěšnosti a zjistit s jakým spektrem žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pracují, těchto cílů bylo dosaženo za pomoci výzkumných otázek. | cze |
dc.format | 62 s. | |
dc.format | 62 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Výchovné poradenství | cze |
dc.subject | žák se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | podpůrná opatření | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | pedagogická podpora žákům se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | dokumentace výchovného poradce | cze |
dc.subject | Guidance counseling | eng |
dc.subject | pupil with special educational difficulties | eng |
dc.subject | support measures | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | pedagogical support for pupils with special educational difficulties | eng |
dc.subject | documentation of the guidance counselor | eng |
dc.title | Výchovné poradenství na základní škole se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.title.alternative | Educational counseling at elementary school with regard to pupils with special educational needs | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58448 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the bachelor thesis is to map guidance counseling at the primary school in Hluboká nad Vltavou with regards to pupils with special educational needs and educational problems. The theoretical part contains the history of guidance counseling, the concept of guidance counseling, legal framework and legislation, school counseling services and description of pupil with special educational needs. The aim of the practical part is to orientate and present the activities of the guidance counselor, also to present the Plan of the guidance counselor at the Elementary School Hluboká nad Vltavou. To focus attention on the Strategy for the Prevention of School Failure and to find out with what spectrum of pupils with special educational needs they work, these goals were achieved with the help of research questions. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-16 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika - vychovatelství | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Švestková, Renata | |