Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorSymovonyk, Nadiya
dc.date.accessioned2024-03-12T09:23:53Z
dc.date.available2024-03-12T09:23:53Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-09-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43833
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.cze
dc.format62 s. (104 125 znaků)
dc.format62 s. (104 125 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpotřebitelcze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectpotravinářský maloobchodcze
dc.subjectvěrnost zákazníkacze
dc.subjectvěrnostní programycze
dc.subjectvěrnostní klubycze
dc.subjectvěrnostní výhodycze
dc.subjectsupermarketcze
dc.subjecthypermarketcze
dc.subjectnákupní rozhodnutícze
dc.subjectmileniálovécze
dc.subjectgenerace Zcze
dc.subjectConsumereng
dc.subjectConsumer behavioureng
dc.subjectFood retaileng
dc.subjectCustomer loyaltyeng
dc.subjectLoyalty programseng
dc.subjectLoyalty clubseng
dc.subjectLoyalty benefitseng
dc.subjectSupermarketeng
dc.subjectHypermarketeng
dc.subjectPurchasing decisioneng
dc.subjectMillennialseng
dc.subjectGeneration Zeng
dc.titleVěrnostní systémy v potravinářském maloobchoděcze
dc.title.alternativeLoyalty systems in food retaileng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57027
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on loyalty systems in food retail on Czech consumer market. At the times of data driven world, many food retailers implement loyalty systems as support of sales in order to increase their profit. Due to the high returns on the investment, including the data knowledge about the consumer. When taken from the consumers' point of view, they are driven by a favourable deal, which is the key factor in consumers' decision making. Therefore, the goal of this paper is to assess the evaluation of perception and stand of consumers in age group 18-29 years old. Practical part of this paper is conducted based upon a survey, from which action steps are suggested for the retailers.eng
dc.date.accepted2021-10-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam