Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorPekárková, Marie
dc.date.accessioned2024-03-12T09:23:53Z
dc.date.available2024-03-12T09:23:53Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43834
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnotit tvorbu marketingového mixu vybrané firmy a na základě dostupných informací navrhnout případné změny. Vybraným podnikem pro bakalářskou práci je firma BANES spol. s. r. o., jejíž hlavní činností je výroba rotačních dílců pro významné firmy z oblasti automobilnictví, nábytku, zdravotnictví, potravinářství, stavebnictví a další. Teoretická část definuje pojem marketing, marketingové činnosti, marketingový mix a popisuje jeho jednotlivé prvky. V praktické části je představen a popsán vybraný podnik na kterém je po sběru informací od TOP managementu podniku provedena analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. V závěru bakalářské práce je na základě zjištěných informací zhodnocena tvorba marketingového mixu firmy a poté jsou uvedeny návrhy.cze
dc.format73
dc.format73
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectZákazníkcze
dc.subjectProduktcze
dc.subjectCenacze
dc.subjectMístocze
dc.subjectPropagacecze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectCustomereng
dc.subjectProducteng
dc.subjectPriceeng
dc.subjectPlaceeng
dc.subjectPromotioneng
dc.titlePodstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeThe Essence of Creating a Marketing mix in a Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57035
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to evaluate the creation of a marketing mix of a selected company and to propose possible changes on the basis of available information.The selected company for the bachelor thesis is BANES spol. s. r. o, whose main activity is the production of rotating parts for major companies in the field of automotive, furniture, healthcare, food, construction and others.The theoretical part defines the concept of marketing, marketing activities, marketing mix and describes its individual elements. The practical part introduces and describes the selected company on which after collecting information from the company´s TOP management, an analysis of individual elements of the marketing mix is performed. The end of the bachelor thesis is based on the obteined information evaluated the creation of the company´s marketing mix and then suggestions are given.eng
dc.date.accepted2021-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam