Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorVěženská, Edita
dc.date.accessioned2024-03-12T09:23:57Z
dc.date.available2024-03-12T09:23:57Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43847
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje práva a povinnosti spotřebitelů, kteří jsou součástí mezinárodního obchodu. Práce se zaměřuje zejména na ochranu spotřebitele v České republice, ale také Evropské unie. Právní předpisy dané země by měly být schopné zajistit bezpečnost potravin. V České republice ochranu spotřebitele zajišťuje zákon o ochraně spotřebitele, který poskytuje ochranu například proti nekalým obchodním praktikám. V práci jsou také zahrnuty dozorové orgány například Česká zemědělská a potravinářská inspekce či Státní veterinární správa. Tyto dozorové orgány dohlížejí mimo jiné na bezpečnost potravin. Ve 21. století stále více lidí obchoduje online a dochází tak k méně osobnímu kontaktu. Kvalita informací a jejich znalost se tak stává pro spotřebitele více důležitá. Cílem této práce je analyzovat ochranu spotřebitele v oblasti potravin a v rámci marketingového výzkumu zjistit u českých spotřebitelů úroveň znalosti potravinového práva. Pro výzkum byla použita metoda dotazníkového šetření. Práce obsahuje shrnutí výsledků práce.cze
dc.format64 s. (67 803 znaků).
dc.format64 s. (67 803 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOchrana spotřebitelecze
dc.subjectinformace pro spotřebitelecze
dc.subjectnekalá obchodní praktikacze
dc.subjectbezpečnost potravincze
dc.subjectpotravinové právo.cze
dc.subjectConsumer protectioneng
dc.subjectconsumer informationeng
dc.subjectunfair commercial practiceeng
dc.subjectfood safetyeng
dc.subjectfood law.eng
dc.titleOchrana spotřebitele v oblasti potravincze
dc.title.alternativeConsumer protection in articles of foodeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59393
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes the rights and obligations of consumers who are the part of the international trade. It focuses on consumers protection of the Czech Republic and the European Union. Legislation of the country should be able to ensure food safety. The consumer protection law ensures consumer protection in the Czech Republic and provides help with business practices such as unfair commercial practice. There are also supervisory authorities in the Czech Republic for example the Czech Agriculture and Food Inspection Authority and The State Veterinary Administration. These supervisory authorities supervise food safety. In the twenty-first century more people trade online with less personal interaction. The quality of consumer information and their knowledge becomes very important. The marketing research aims to analyse consumer protection in articles of food and find out the level of knowledge of food law. A research instrument is a questionnaire. The thesis includes a summarization of the work results.eng
dc.date.accepted2021-10-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam