Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrchota, Jaroslav
dc.contributor.authorNevoralová, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T09:23:58Z
dc.date.available2024-03-12T09:23:58Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43850
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je analyzovat systém získávání zaměstnanců v maloobchodech a navrhnout možné způsoby zlepšení. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část práce vysvětluje důležité pojmy z oblasti maloobchodu a personalistiky. Celý proces získávání zaměstnanců je rozdělen do několika kroků, které mohou být použity jako instrukce pro hledání a výběr vhodných pracovníků v maloobchodech. V praktické části je analyzována současná situace vybraných maloobchodních prodejen, které se zúčastnili výzkumu. Data byla získána od sta respondentů pomocí anonymního dotazníkového šetření. Jejich situace byla zkoumána na základě otázek o jejich spokojenosti se zaměstnanci, metod získávání zaměstnanců anebo nabízených zaměstnaneckých benefitů. V závěru práce jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení současné situace.cze
dc.format55 s. (80 156 znaků)
dc.format55 s. (80 156 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectzaměstnaneccze
dc.subjectlidské zdrojecze
dc.subjectzískávání zaměstnancůcze
dc.subjectpersonalistikacze
dc.subjectretaileng
dc.subjectemployeeeng
dc.subjecthuman resourceseng
dc.subjectrecruitmenteng
dc.subjectpersonnel managementeng
dc.titleSystém získávání zaměstnanců v maloobchodechcze
dc.title.alternativeRecruitment System of Employees in Retail Shopseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59970
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this bachelor thesis is to analyse employee recruitment systems in retail shops and to compare with real situation. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part of the bachelor thesis defines the terms as retail, human resources, personnel management, recruitment methods and methods of selection. The whole process of recruiting is divided into several steps that can be used as instructions for gaining and selecting employees in retail shops. In the practical part there is an analysis of the current situation of selected retail shops. Data was obtained from one hundred respondents with a questionnaire. Their situation is examined on the basis of questions about their satisfaction with employees, types of employee motivation and methods of recruitment. At the end there are some recommendations that may contribute to employee recruitment systems in retail shops.eng
dc.date.accepted2021-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam