Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrchota, Jaroslav
dc.contributor.authorSedláčková, Iveta
dc.date.accessioned2024-03-12T09:24:01Z
dc.date.available2024-03-12T09:24:01Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43857
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace univerzit třetího věku a také porovnání komunikace vybraných univerzit, které jsou součástí Asociace univerzit třetího věku. Bakalářská práce obsahuje teoretický výklad důležitých pojmů z oblasti marketingového mixu, marketingové komunikace a univerzit třetího věku. Další částí práce je teoretická část. Ta se zakládá zejména na dotazníku, jenž vybrané univerzity vyplnily. V této části se nachází také porovnání marketingové komunikace univerzit třetího věku a návrhy na její vylepšení.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectuniverzita třetího věkucze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectUniversity of the Third Ageeng
dc.subjectmarketingeng
dc.titleMarketingová komunikace univerzit třetího věkucze
dc.title.alternativeMarketing Communication at the Universities of the Third Ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60191
dc.description.abstract-translatedThe focus of this work is on the analysis of marketing communication at the Universities of the Third Age. The subject of this study is to compare promotion at the chosen Czech Universities, which participate in the Association of Universities of the Third Age. The work contains a theoretical interpretation of basic terms of the marketing mix, marketing communication, and the Universities of the Third Age. The thesis also conatins an assessment of the result of the analysis, which is based on a questionnaire intended for representatives of the Universities. From the results of the analysis, it is possible to determine measures to improve performance.eng
dc.date.accepted2021-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam