Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorČížková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:38Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:38Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4388
dc.description.abstractNa dnešním trhu se pro firmu Bemos nabízí mnoho příležitostí, které mohou přinést firmě značené výnosy. Jedním z nich je například schopnost programování ústředen na dálku, čímž se podstatně snižují náklady, tudíž i cena za montáž a omezí se relevantní konkurence. Na druhé straně je také nutné omezit ohrožení, kterým je bezesporu nastalá hospodářská krize, která může způsobit odliv zákazníků. Na tuto situaci ale musí být podnik připravený, aby tento odliv neohrozil její existence. Musí proto odstranit veškeré, nebo alespoň klíčové slabé stránky, v případě firmy Bemos je to špatná organizace práce, a vyzdvihnout silné stránky, které podniku pomohou přežít kritické roky. Touto silnou stránkou jsou bezesporu stálí zákazníci (smluvní zákazníci), kteří firmě přinášejí stálé zisky a s těmito zákazníky je nutné udržovat stálé kontakty a plnit jejich přání. K tomu může firmě pomoci správný software s aplikací CRM. Získávat kvalifikovanou pracovní sílu a orientovat se na dnešním trhu práce je složitý a nákladný proces. Firmám v tomto ohledu své služby poskytují agentury zaměřené na vyhledávání pracovních sil. Nejen, že pracovníka naleznou, ale také otestují, zda je pro podnik vhodný. Dokonce na něj poskytují i ‚qzáruku''. Firmám tak šetří čas vynaložený na výběrové řízení. Tento čas pak firma může využít pro zdokonalování své činnosti. V současné době se trh vyskytuje v druhém stadiu Customers Relationship Managementu, kdy nestačí se zákazníkem uzavřít obchod, ale je důležité se zabývat i poprodejním chováním tj. spokojeností zákazníka v záruční i pozáruční lhůtě výrobku, tzn. mít od trhu zpětnou vazbu. Je důležité přeměňovat nové zákazníky ve stálé zákazníky a budovat s nimi dlouhodobá partnerství. Pomocníkem by v tomto směru měly být softwary umožňující řízení informačního toku v celém podniku a samozřejmě řízení vztahů se zákazníky. Aby se podnik v současných podmínkách na trhu udržel v životaschopném stavu, je nutné sledovat a přizpůsobovat se novým trendům a konkurenci. Jedním z takových trendů je zavádění managementu jakosti v podnicích. Stále více zákazníků uvádí zavedení systémů jakosti jako důležitý, někdy i klíčový prvek při výběru svého dodavatele. Je proto nutné začlenit požadavky norem do podniku, seznámit zaměstnance s nutností zavedení systémů QMS a kontrolovat dodržování těchto norem. Jen tak je podnik schopen udržet krok s konkurencí.cze
dc.format59 s., 7 s. příloh
dc.format59 s., 7 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectElektronická zabezpečovací signalizacecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectrekrutace nového pracovníkacze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectQMScze
dc.subjectSector of the installation electronic safeguard alarmeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectchoose new employeeseng
dc.subjectimplementation system for customers relationship managementeng
dc.subjectimplementation first step for management qualityeng
dc.titleAnalýza trhu v odvětví služeb na příkladě malého podnikucze
dc.title.alternativeThe market analysis in services industry in a small company exampleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11714
dc.description.abstract-translatedThe thesis analyses the ability of competiton of a company in the service branch, in the sector of the installation electronic safeguard alarm. One of partial aims of thesis was an analyse of the historical development till the present, and an analyse of the inner and outer environment and preferences for selection theirs future suppliers. For this have been used methods of SWOT analysis and a questionnaire. The main aim was disclose and take advantage of opportunities, eliminate weak intents and limit distress.. One of the results of the thesis is choice of an acceptable agency for seeking new employees, implementation of a system for customers relationship management and institution of first step for management quality.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam