Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorChalupská, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:38Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:38Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4389
dc.description.abstractPrvním cílem diplomové práce bylo zmapovat trh cestovních kanceláří v České republice. Sekundárních dat bylo využito pro zjištění trendů včetně trendů v oblasti marketignu a pro porovnání českého trhu se zahraničním. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, kdy byly dotazovány českobudějovické cestovní kanceláře a agentury na otázky týkající se zejména finanční krize. Na základě zjištěných dat bylo navrženo následující. Aby české cestovní kanceláře cenově konkurovaly německým, musely by zavést více charterových letů a upravit výhody first minute a last minute. Měly by také zvýhodnit své nabídky poskytováním různých slev, výhod nebo půjček, aby tak čelily důsledkům finanční krize. Nabídka zájezdů prodávaných na internetu by se měla zaměřit také více na mladší generace. A nakonec, protože se velké cestovní kanceláře stávají stále oblíbenějšími, dá se očekávat pokles celkového počtu cestovních kanceláří na českém trhu.cze
dc.format94 s., 13 s. obr. příloh
dc.format94 s., 13 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectzájezdcze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectfinanční krizecze
dc.subjecttourist tradeeng
dc.subjecttravel agencyeng
dc.subjectmarketeng
dc.subjecttoureng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjectfinancial crisiseng
dc.titleAnalýza nabídky cestovních kanceláří v České republicecze
dc.title.alternativeANALYSIS OF CZECH TRAVEL AGENCIES OFFEReng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11715
dc.description.abstract-translatedThe first aim was to define the market of travel agencies in the Czech Republic. Secondary data were used to discover trends including marketing trends and to compare Czech market with abroad markets. Next aim was to do an interview about financial crisis with travel agencies in Ceske Budejovice. Found out data were used for the next proposal. To be able to compete with German travel agencies Czech ones should initiate more chartered flights and adjust first minute and last minute benefits. To face up financial crisis travel agencies should have advantageous offers (different discounts, grant loans). It would be good to target the young people using the internet. Finally, the total number of travel agencies in the Czech Republic is supposed to decrease because big travel agencies are getting popular than small ones.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam