Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorHrubeš, Marek
dc.date.accessioned2024-03-12T09:24:25Z
dc.date.available2024-03-12T09:24:25Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43909
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí vybrané firmy. V praktické části je nejprve autorem provedena analýza marketingového prostředí na základě odborné literatury. Analýza je realizována prostřednictvím vybraných finančních ukazatelů, Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví a PEST analýzy. V další části práce je provedeno porovnání analytických postupů, kterých aplikuje firma v praxi, s postupy, které byly využity autorem. Na základě výstupů z analýz a následné komparace analytických postupů jsou firmě formulována doporučení.cze
dc.format89 s. (170 776 znaků)
dc.format89 s. (170 776 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectmakroprostředícze
dc.subjectmikroprostředícze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních sil v odvětvícze
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectmacro environmenteng
dc.subjectmicro environmenteng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectPorter´s Five Forces modeleng
dc.titleVlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmucze
dc.title.alternativeInfluences in the marketing environment for the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61123
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing environment of the selected company. In the practical part, the author analyses the marketing environment on the basis of the professional literature. The analysis is carried out by the selected financial indicators, the Porter´s Five Forces model and PEST analysis. In the next part of the thesis, the analytical methods applied by the company in practice are compared with those used by the author. On the basis of the outputs from the analyses and the comparison of the analytical methods, there are deduced recommendations for the company.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam