dc.contributor.advisor | Remeš, Radim | |
dc.contributor.author | Jírovec, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:24:45Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:24:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43937 | |
dc.description.abstract | Tato práce pojednává o vývoji 2D videohry v herním enginu Unity. Unity je softwarové prostředí, které umožňuje vývojářům vytvářet a exportovat hry pro celou řadu platforem. Práce teoreticky popisuje proces vytváření videohry, různé druhy a žánry videoher, jejich využití v oblasti vzdělávání a samotný herní engine Unity. Tyto principy jsou poté aplikovány v praktické části při vývoji konkrétní 2D videohry pro operační systém Windows s použitím programovacího jazyka C#. Vyvíjená videohra je typu sidescroller, což je podmnožina plošinových her. Zaměřuje se na zábavné a interaktivní vzdělávání hráčů. Svým posláním apeluje zejména na děti a snaží se informovat o problematice plastového znečištění. | cze |
dc.format | 67 s. (77 405 znaků) | |
dc.format | 67 s. (77 405 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | videohra | cze |
dc.subject | 2D | cze |
dc.subject | programování | cze |
dc.subject | vývoj | cze |
dc.subject | C# | cze |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | video game | eng |
dc.subject | 2D | eng |
dc.subject | programming | eng |
dc.subject | development | eng |
dc.subject | C# | eng |
dc.title | Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity | cze |
dc.title.alternative | Development of a 2D sidescrolling video game for Windows in Unity | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 64792 | |
dc.description.abstract-translated | This work is about the development of a 2D video game in a Unity game engine. Unity allows developers to create and export games for many platforms. The thesis theoretically describes the process of creating a video game and different types of video games and their use in education and finally the Unity game engine itself. These principles are then applied in the practical part in the development of a specific 2D video game for Windows using the C# programming language. Genre of the game is sidescroller which is a subgenre of platformer games. The game focuses on educating players and especially children about the issue of plastic pollution in a fun and interactive way. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-31 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Ekonomická informatika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |