Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorŠimek, Karel
dc.date.accessioned2024-03-12T09:25:12Z
dc.date.available2024-03-12T09:25:12Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43964
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou životního cyklu start-upu a marketingového mixu pro vybraný start-up. Nastiňuje, co je pro jeho řízení potřeba a jaké jsou možnosti počátečního start-upu od vývoje produktu po marketing. Práce se zaměřuje především na definici start-upového prostředí. Hlavním cílem je analyzovat vývoj vybraného start-upu Adventurer Solutions s.r.o. v prvních fázích životního cyklu se zaměřením na rozvoj marketingového mixu a provést marketingový průzkum cílových zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů, ověřit koncept start-upu a poté realizovat crowdfundingovou kampaň a získat první zákazníky. Práce pojednává o aktuální situaci marketingového mixu vybraného start-upu, marketingových postupech v rámci crowdfundingové kampaně a na základě výsledků kampaně a dotazníkového šetření nabízí doporučení ke zlepšení. V závěru se práce zabývá start-upovým prostředím v České republice a shrnuje dosažené výsledky.cze
dc.format95 s. (153 145 znaků)
dc.format95 s. (153 145 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstart-upcze
dc.subjectcrowdfundingcze
dc.subjectživotní cykluscze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectstart-upeng
dc.subjectcrowdfundingeng
dc.subjectlife cycleeng
dc.subjectmarketingeng
dc.titleMarketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklucze
dc.title.alternativeStart-up Marketing Mix in Relation to Life-Cycle Stageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag57812
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of the start-up life cycle and marketing mix for a chosen start-up. Outlines what is needed for its management and what are the possibilities of a beginning start-up from product development to marketing. The thesis focuses mainly on the definition of the start-up environment. The main objective is to analyze the development of the chosen start-up Adventurer Solutions s.r.o. in the first stages of its life cycle with a focus on the development of the marketing mix and carry out marketing research of target customers through a questionnaire survey and in-depth interviews, verify the concept of a start-up and then implement a crowdfunding campaign to gain the first customers. The work discusses the current marketing mix situation of chosen start-up, marketing procedures within the crowdfunding campaign, both the preparation and marketing activities during it, and offers recommendations for improvements based on the results of the campaign and survey. In conclusion, the thesis deals with the start-up environment in the Czech Republic and summarizes the achieved results.eng
dc.date.accepted2021-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam