Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorSchickerová, Michaela
dc.date.accessioned2024-03-12T09:25:19Z
dc.date.available2024-03-12T09:25:19Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43971
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační strategie z praktického hlediska. Úvodní kapitola empirické části je věnována podrobnému rozboru zvoleného podniku, na který jsou navázány potřebné analýzy. V diplomové práce jsou využity analýzy typu Porterův model pěti sil, SWOT analýza a rozbor EFE, IFE a IE matice. Následně jsou na základě získaných výsledků navrhnuty dva projekty, které jsou implementovány do konkrétní komunikační strategie. Navržené projekty představují modernizaci webových stránek a dále realizaci reklamy v průmyslové oblasti města Plzeň. Návrh modernizace webu zahrnuje základní specifikaci pro tvorbu cenové nabídky, zhodnocení aktuálního stavu webových stránek od dvou oslovených subjektů a dvě předběžné cenové nabídky pro realizaci. Za účelem zpracování projektu: Realizace reklamy v průmyslové oblasti Plzeň, byli osloveni dva poskytovatelé reklamních ploch, u kterých byly poptány vždy dva bigboardy. Návrh obsahuje cenové nabídky těchto poskytovatelů na určité časově období. V poslední fázi byla oslovena marketingová společnost za účelem vytvoření cenového odhadu pro grafické zpracování reklamního plakátu. Výsledkem těchto doporučení by mělo být zvýšení poptávky po nabízených produktech, zefektivnění Employer Brandingu a zlepšení komunikace směrem k vnějšímu okolí.cze
dc.format91 s.(156 307 z.),Přílohy:9 s.
dc.format91 s.(156 307 z.),Přílohy:9 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKomunikační strategiecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectPorterova analýza pěti silcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmatice EFEcze
dc.subjectmatice IFEcze
dc.subjectmatice IEcze
dc.subjectCommunication strategyeng
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectPorter's Five Forces Analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectEFE matrixeng
dc.subjectIFE matrixeng
dc.subjectIE matrixeng
dc.titleKomunikační strategie ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeCommunication strategy of a specific companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60017
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on a communication strategy of the selected company. The theoretical part first deals with some basic definitions related to communication and its processes. Following, some particular steps of a communication strategy are analysed in detail. The next chapter is focused on marketing mix which is also related to the topic. It is followed by the chapter communication mix and its tools. The empirical part of this diploma thesis is focused on communication strategy from practical side. The first chapter describes in detail the selected company. The description is followed by necessary analyses. Type of analyses which are used in this diploma thesis are for example Porter's five forces analysis, SWOT analysis and analyses of IFE, EFE and IE matrix. Based on the obtained results proposals of projects are created. This projects are implemented to a new communication strategy. Proposed projects are: redesign of the selected company´s website and a realization of an advertising in the industry part of Pilsen. The proposal of the redesign includes a basic specification for creating a price offer, rating of a current website provided by two adressed suppliers of the website optimalization companies and their price offers of the redesign for a future realization. To process the second project (The realization of the promotion in the industry part of Pilsen) two different suppliers of the advertising were contacted. In both cases two price offers of different bigboards were demanded. The offers are created for a specific time frame. Finaly, the marketing company was asked to create a price offer of an advertising poster. The results of above mentioned recommendations should increase a demand of products offered by the selected company. Also, it should improve an Employer Branding and external communication.eng
dc.date.accepted2021-06-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam