Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPech, Martin
dc.contributor.authorTran, Viet Hung
dc.date.accessioned2024-03-12T09:25:31Z
dc.date.available2024-03-12T09:25:31Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43996
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnocení trendů v současném moderním řízení vztahů se zákazníky s důrazem na využívání a zpracování dat systému CRM, najít problematická místa a navrhnout změny a doporučení. Pozorován je systém řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve vybraném podniku TONSTAV-SERVICE s.r.o. Metodika obsahuje prostudování odborné literatury, provedení analýzy současného stavu řízení vztahů se zákazníky, sběr dat, vyhodnocení systému CRM a procesu jeho implementace v podniku a navržení doporučení a změn. Pro analýzu současného stavu CRM je, za pomoci Saatyho metody párového srovnání, porovnán systém CRM ve vybraném podniku se čtyřmi dalšími systémy CRM. Data pro tuto diplomovou práci byla získána od vedení vybraného podniku a z internetových stránek vybraného podniku. Výsledkem je zhodnocení současného stavu CRM ve vybrané společnosti a navržená doporučení a závěry.cze
dc.format72
dc.format72
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCRMcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectCRMeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectmarketingeng
dc.titleModerní řízení vztahů se zákazníkycze
dc.title.alternativeModern customer relationship managementeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60611
dc.description.abstract-translatedThe aim of this master's thesis is to evaluate trends in the current modern customer relationship management with emphasis on the use and processing of CRM system data, to find problematic places and to propose changes and recommendations. The customer relationship management (CRM) system in the selected company TONSTAV-SERVICE s.r.o is observed. The methodology includes studying the literature, analyzing the current state of customer relationship management, data collection, evaluation of the CRM system and the process of its implementation in the company and proposing recommendations and changes. To analyze the current state of CRM, using Saaty's pairwise comparison method, the CRM system in a selected company is compared with four other CRM systems. Data for this master's thesis were obtained from the management of the selected company and from the internet wesites. The result is an evaluation of the current state of CRM in a selected company and proposed recommendations and conclusions.eng
dc.date.accepted2021-06-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam