• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Řízení PR agentury

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (10.60Mb)
    Posudek vedoucího práce (165.2Kb)
    Posudek oponenta práce (167.2Kb)
    Průběh obhajoby práce (271.4Kb)
    Datum
    2009
    Autor
    Konopková, Adéla
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    První část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmu public relations, jejich historii a vývoj ve světě i u nás, popsány jsou zde i nástroje PR komunikace. Tato část se také stručně zabývá současným českým mediálním trhem, hodnocením PR aktivit a budoucími trendy v oboru public relations. Obsahem této části je také organizace a řízení, jež jsou typické pro malé firmy. Dále se zabývá vymezením pojmu malá firma, její strukturou a styly řízení. V druhé části diplomové práce analyzuji současný stav v agentuře AC&C PR, v níž jsem donedávna pracovala, a způsob jejího řízení. Podrobněji je tato praktická část věnována struktuře vlastnických vztahů, způsobu, jakým je agentura řízena dlouhodobě, jak zpracovává zakázky pro klienty do konkrétních úkolů pro zaměstnance a jak si stanovuje priority své práce. Ve třetí části své práce navrhuji některé dílčí změny a úpravy, jež by mohly vést k zefektivnění současného chodu agentury.Pro budoucí chod agentury je klíčová analýza její organizační struktury a návrh na její změnu tak, aby zefektivnila chod firmy, nedržela se formálních a nemoderních pravidel a místo toho více odpovídala struktuře klientů a jejich potřeb. Kromě toho popiuji, jakým způsobem dopadá hospodářská recese na některé klienty agentury, jakým způsobem se firmy snaží šetřit prostředky na marketing, reklamu a public relations. Z toho plyne závěr, jak by měla agentura na zhoršené ekonomické prostředí reagovat, aby z něj v budoucnu vyšla bez existenčních potíží.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4405
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV