• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Systém řízení jakosti ve společnosti Jihočeské tiskárny, a.s.

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (392.2Kb)
    Posudek vedoucího práce (166.4Kb)
    Posudek oponenta práce (166.0Kb)
    Průběh obhajoby práce (400.3Kb)
    Datum
    2009
    Autor
    Suchá, Veronika
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení politiky jakosti ve vazbě na spokojenost zákazníků ve vybrané organizaci prostřednictvím standardu ISO 9001. Společnost Jihočeské tiskárny vznikla v 50. letech po znárodnění a seskupení zdejších českých a německých tiskáren. V 90. letech během privatizace vznikly Jihočeské tiskárny, a. s. jako součást skupiny Passauer Neuer Presse Verlag. V roce 2004 se majoritním akcionářem JČT staly Obchodní tiskárny a od roku 2006 patří JČT do polygrafické skupiny OTK Group. Proces a systém hodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je nedílnou součástí firemního systému managementu kvality. Je součástí procesu Tvorba a přezkoumání smlouvy v souladu s podnikovou směrnicí Q - S 7/1 Tvorba a přezkoumání smlouvy. Dotazník, který je jednou z příloh uvedené směrnice /pod označením F 07 - Q 009 Dotazník, coby příloha číslo 9 směrnice/, má několik částí: hodnocení kvality zakázek, hodnocení spokojenosti s cenami zakázek, hodnocení spokojenosti se servisními podmínkami poskytovanými zákazníkům, hodnocení spokojenosti s dodáváním a logistickými službami. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků z pohledu kvality výrobků ukázalo, kde jsou problémy, které je nutné řešit. Příčiny nejčastěji reklamovaných či kritizovaných produktů a vad je namíchání produktů (zejména pak etiket). Příčiny projevů nespokojenosti s cenami za produkty a s cenovými a platebními podmínkami lze spatřovat v nedostatečné práci s klienty a zákazníky. Je tím myšleno zejména přiblížení potřeb, technologií, vstupních materiálů, zásad a pravidel nutných pro výrobu všem zákazníkům při vzájemných jednáních. Hodnocení spokojenosti se servisními službami a spokojenosti s dodáváním a logistickými službami přineslo se jmenováním připomínek a kritiky současně i charakteristiku příčin. Celý proces hodnocení spokojenosti zákazníků a samotné vyhodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je závislé na přístupu k řešení celého souhrnu všech prováděných úkonů a opatření ke zjištění konkrétní spokojenosti klientů v daném období.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4412
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV